teisipäev, jaanuar 16, 2007

Seriaal "tahmanägu" Eesti moodi!



Järgnev sissekanne on siia ülesse riputatud Anneli soovil:) Loe ja naera siis uuesti.

Üleeile oli mul igati huvitav öö, kusjuures ilma enese teadmata:) Une pealt juhtus nii mõndagi:)Veidi eelinfot: minu kodu endine omanik pidas vajalikuks kamina sättida just magamistuppa. Esmapilgul tundus see kummaline aga nüüd pigem naudin seda. Päris mõnus ja hubane on talveõhtul kaminasse tuli teha, voodil lesides mõnuleda, tulle vaadata ja mõtteid mõlgutada, raamatut lugeda või lobiseda toreda kaaslasega tuleleegi valgel veiniklaasi taga.

Üleeile öösel oli mul aga hea meel olla magamistoas uhkes üksinduses :) Kohutav torm, mis too öö väljas möllas, suutis ka minu magamistoas piisavalt segadust tekitada. Ärkasin öösel korraks tugeva tuuleiili peale, millele järgnes väike klõpsatus. Sain aru, et tormituul keerutab ka kaminas ning klaasuksed võitlevad tuule tugeva survega. Uinusin uuesti! Kui hommikul äratuskell mu unenägudesse trügis, ma silmad avasin ning lambi põlema panin, olin ma vaatepildist šokeeritud. Pool tuba, eriti trajektoor kaminast voodini oli ühtlase musta tahmakihi all. Kamina klaasuks oli alistunud tugevale tormituulele, lahti löönud ning kaminaresti allpõhjas oleva tuha magamistuppa laiali laotanud. Põrand, kapid, riiulid, lilled jne olid kõik ühtlase hallolluse alla mattunud. Lisaks leidsin ka ohtralt tuhajälgi voodipesult ning ninasõõrmetesse tungis kerge vingulõhn. Kui ma poolunisena ennast mõne minuti pärast vannitoa peeglist nägin, siis....esimene mõte oli -daa, kes see tahmanägu on?:) Totaalne õudukas, nagu oleks ma halloweeni peolt tulnud:) Nii naljakas oli ja miskipärast kohe meenus kunagi aastaid tagasi jooksnud mehhikoseriaali pealkiri "tahmanägu". Seriaali sisu teadmata oleksin ma kindlasti nende maskotiks või peaosaliseks sobinud. Nii need staarid sünnivadki...:)))

Eile õhtul käis töö ja vile koos, nägin ikka mitu head tundi vaeva enne kui magamistuba jälle magamistoana välja nägema hakkas. Igatahes järgmise tormi korral tõmban maski ette:) Just in case!

3 kommentaari:

Efrosiine ütles ...

Kullakene sinuga on alati tore ja meestel pole mõtet muretseda:) selliste koomikutega koos olles ei saa lihtsalt igav olla. Järgmise korrani :)

(L)

Anonüümne ütles ...

Ma olen kõveras Gerli, Sinuga ikka juhtub alati nii naljakaid lugusid ja põnevaid seiklusi. Lihtsalt kuula ja imesta:))))))))))))))) Sul pensionieas lastelastele palju pajatada;) Igav Sinuga ei hakka!

Anonüümne ütles ...

Gerli, Gerli oleks ka tahtnud seal magamistoas olla;) pulli pärast noh! Irw:)