neljapäev, aprill 30, 2009

Ilus on olla, kui kole on möödas...



5 kommentaari:

Anneli ütles ...

Gerli, pühataevas, sa hüppad nii kõrgele?? :)

Teine pilt on kift, esmaslt vaatasin, et oled oma käed pilvepiirile rihtinud:)

Kal.

kats ütles ...

Saaremaal?

Gerli ütles ...

To Anneli: Nende pikkade jalgadega on see täitsa võimalik, proovi ka:)

To Kats: Just, nüüd nädalavahetusel Saares tehtud:) SPA mõnudele, suituskalale, meresõidule ja piknikule lisaks sai veidi ka looduses hullatud:)

Anonüümne ütles ...

Kallike, kus on uued järjejutud?:-) Samas tegelikult nii tore, et õnnelik olemisest aega üle ei jää:-) Aga mina olen ka õnnelik, et saan Sinuga varsti koos lähivälismaale! Kvaliteetaeg sõpradega! Ei jõua ära oodata!:-)

Gerli ütles ...

Tead kulla, ma just eile mõtlesin, et ma pole nii ammu siia väga midagi niimoodi kirjtuanud, noh pikemalt ja sügavamalt. Ei teagi kas põhjuseks on laiskus või seesama õnnelikuks olemine, mis enamus mu ajast õnneks röövib, sest seda lugu, et mul mitte midagi öelda pole, ju naljalt juhtuda ei saa:)
Ma/me ka ootame väga millal reisile saame ja eriti oma lahedate inimestega. Senikaua tuleks vist keeletunde võtta ja barankavanikuid punuda:)