esmaspäev, juuli 16, 2007

7 kiiksu


Läbi mitmete blogide on minuni jõudnud üleskutse osaleda aktsioonis-„Minu 7 kiiksu” ehk siis ülesse märkida naljakaid ja kummalisi tegevusi, harjumusi, kombeid ja hirme, mis mind iseloomustavad. Olen lugenud päris mitme blogikirjutaja ülestunnistusi ning saanud inspiratsiooni ka ise peeglisse vaadata ja oma kiiksud kirja panna. Kuigi ma ei väsi kordamast, et ma tahaksin olla kasvõi üks päev tavaline inimene, nii raske on olla täiuslik:)
Minu kiiksud: (osa neist ehk mõnele tegelasele teada)
gerli@klaustrofoobik
See õudus jälitab mind juba lapsepõlvest. Ma nimelt kardan kinni jääda lifti või avalikku tualetti (just need kaks kohta ning just sellised WC-d, millel pole all ja üleval lahtist ava, kust hädaolukorras põgeneda või toidupakke kätte saada). By the way, ma pole iialgi kumbagi kohta kinni jäänud ja ma sõidan juba 5-ndat aastat järjest oma kodumajas olude sunnil ka liftiga:) Lisaks olen ma ületanud iseennast liftisõiduga teletorni tippu ning külastanud ka Eiffelit. No see fakt, et ma oma kaaslasel suurest hirmust tingituna mööda taginööpe ülesse tahtsin ronida, pole vist siinkohal oluline:) I did it anyway!
gerli@paarisarvud
Mulle meeldivad paarisarvud. Mulle meeldib kui autoraadio või teleka või mille iganes volüüminupp näitab paarisarvu. Volüüm 4 sobib, volüüm 5-e keeran 4-ks või 6-ks. Panimõmm?!.
gerli@viisakus
Ma uinun alati sõnadega „Head ööd!”. Vahet pole kas toas on inimesi kaks, kolm või terve klassitäis, need sõnad ütlen ma alati enne, kui silmad sulen, ka siis kui teised toas on juba magama jäänud. Peale seda on kuidagi rahu hinges:)
gerli@pesufetish
* Ma tahan vahetpidamata käsi pesta. Iga väikese liigutuse või tegevuse järgi, haaran ma seebi ja vee järele, et käed mõnusalt puhtaks sulistada.
* Samuti ei suuda ma kunagi keerata veekraani kinni hambapesu ajal. Jah ma isegi mõtlen neil hetkedel vahel kõrbeelanike peale aga harjumusel on suur jõud. Häbi mul olgu ja saba mul tulgu aga vesi tõepoolest jookseb 2 minuti jooksul pidevalt. On olukordi kus mind distsiplineeritakse ja kui tegemist on kaevuveega, siis ma niisama ikka vett harjamise ajal kopsikust maha ei kalla:)
*Ma ei söö ühtegi puuvilja, köögivilja ega juurvilja (v.a oma koduaiast või ise korjatud) ilma pesemata. Ma pesen kõike, ka banaane, salatilehti, mustikaid ja seeni. Kui mõni mutike turul lahkelt palub oma toodangut maitsta, siis ma ostan pigem põrsa kotis, kui haukan pesemata viinamarju. Öäk! Kusjuures, mul pole iial mingeid kõhuhädasid sellega seoses olnud, ennetada on lihtsalt tore:)
gerli@näppimine
Mulle ei meeldi kui keegi mu naba katsub või pikki küüsi näppida tahab. Fui, nii kummaline tunne.
gerli@hirmud
* Ma kardan paaniliselt hiiri (ka muid närilisi), tuvisid ja varblaseid. Nad on vastikud, lendavad nii lähedalt või närivad kõik katki, kellel seda jama vaja on. Ja mind ei huvita lause „nad ei tee ju midagi ja kardavad pigem mind, ei huvita ja kõik!” Nagu juuresolevalt pildilt näha, võitlen ma oma hirmudega aeg ajalt:)
* Ja mulle ei meeldi jalad teki alt väljas magada, sest keegi võib naksata:) Ma ei tea kohe nimesid nimetada, aga keegi ikka võib ja igaks juhuks tuleb valvel olla:)
gerli@nägudemälu
Mul on täiuslik nägude mälu väikese miinusega:) Hea pool on see, et pole tähtis kas ma inimest tean või tunnen, praktiliselt kõik varemnähtud näojooned talletan ma oma mälu kõvakettale. Miinuseks on see, et kui neid inimesi jälle näen, tekib tunne, et kust ma neid tean, kas ma peaksin teretama. Selle kõigega on kaasnenud nii mõnigi naljakas lugu.

Aga muidu olen ma täiesti normaalne, ausõna:)! Noh andke aga tulla ja paljastage ennast, oleks lahe lugeda.

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Gerli@paarisarvud, sa ostsid täna Viljandi turult 3 muna?! Ma ütlen Sulle, kõik ei ole veel kadunud! :-)

Gerli ütles ...

Ostsin jah:) Ei tea mis meeltesegadus mind tabas, ehk olin ma diskoööst veel tantsuuimas või folgitamisest jalad väsinud, et rohkem mune koju kanda ei jaksanud:) Seega tuleb üks ruttu nahka pista, siis on 2 tk järel (ilus nr) :))))