neljapäev, jaanuar 15, 2009

E-kiri koostööpartnerilt


No mina olen juba kord selline üritusturundaja, kes tagasisidega ei koonerda ning kelle käest kuuleb ausalt ja avameelselt kestvaid ovatsioone ning ka detaile, millele tulevikus tähelepanu pöörata.

Kuna praeguses majanduskriisis on kõigil õhuke jää jalge all, siis soovivad paljud koostööpartnerid anda endast maksimumi ja õppida teiste vigadest, mitte teha neid rõõmsalt ise. Nii paluski üks koostööpartner väikseid vihjeid eelmise ürituse ja selle teenuse ning kvaliteedi kohta, et juba eos teise firma poolt tehtud vajakajäämisi vältida. No pole ma ju kunagi kitsi plika olnud ja olen ise ka väga tänulik tagasiside eest, sest see on suurim õppematerjal.

Nii paningi koostööpartnerile kirja tema konkurendi mõningad apsakad, siiski detailidesse laskumata, nimesid nimetamata ehk üldises plaanis diskreetselt aga piisavalt avameelselt.

Aegade naljakaima tagasiside vastukaja konkursi võitis koostööpartner Hr R firmast RS:)
Tsiteerin:

Tänud Sulle Gerli.

Kui sa juhtumisi hakkad kunagi Eesti riiki juhtima (no näiteks oled sa 10 X vähemalt parem, ausam ja - mis seal salata ka ilusam peaministri kanditaat kui kes iganes on seni olnud) siis on sul minu täis usaldus ja toetus olemas.

Parimate soovidega

Ah mis ma siin ikka unistan, poliitikasse ma ei lähe nagunii, sest pole juba paraku minust suuremat valetajat ja udujutu ajajat ja siirusega, mida mul paraku ülearugi, selles vallas valijaid juba jalust nõrgaks ei löö:) Aga nagu me ühe inimesega armastame öelda, et senikaua kuni on olemas huumorimeel, on kõik hästi ja see kiri on ehe näide selle meele õigest kasutamisest, sest see mõjub ja tirib suunurgad taevani:) Ja õnneks ongi asjad hästi:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Superilus olid eile oma mustas kleidikeses:)

Anonüümne ütles ...

Ai Gerli, enam sa oma saladust pidama ei pea - Madonna info pandi välja. Täitsa hull:) Tahan väga minna, sa lähed nagunii, et hakka küsimagi:)

Gerli ütles ...

To anonüümne: Tänud:)

To Karmen: no see oli konfidentsiaalne nii, et mis mul üle jäi sel juhul:)