reede, jaanuar 02, 2009

HUA!



Kui Sa uue aasta alguses paned paika eesmärke, unistad ja salamisi soovid midagi, siis ole oma soovidega ettevaatlik ning sõnasta need selgelt ja arusaadavalt, sest need võivad täituda:)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere Gerli!

Kõigepealt head uut alanud aastat Sulle!

Milline tore üllatus oli täna Naisteleht avada ja sind sealt seest leida :-)
Kas oled hakanud üritusjuhi töö kõrvalt tegelema jälle modellitööga? Mina tegin ka eelmisel aastal ühe sutsaka Stiilile aga rohkem pole teinud. Pole kutsutud ja ei viitis enam:-)Sina oled aga kaunis naine ja pilt on väga armsa olemisega. Sain nüüd teada ka millist ripsmetušši proovida :-)
Ole ilus ja poseeri aga edasi:-)!

Anonüümne ütles ...

Tõesti ilus pilt sinust Naistelehes!

Anonüümne ütles ...

Kuidas siis nende soovide täitumisega on esialgu, oled graafikus? :)

Gerli ütles ...

To Maris ja Karmen: Ma tänan ma tänan. Modellindusega ma enam sellisel kujul ei tegel juba ammu aga noh väikse sutsakas sai tehtud:)

To Nipitiri: Ma pole veel konkreetset graafikut teinud aga mingeid asju siin vaikselt on liigutatud küll:) Üks soov on täitunud ka - ma ei sallinud silmaotsaski oma lemmikuse ärataja Terevisiooni saatejuhti Tuuli Koch. Õnneks on nüüd kusagilt mu palvet kuulda võetud ja puterdav saatejuht vahetunud Elis Aunastega. Täna hommikul ärkasin kohe rõõmuga ja klõpsasin telkut:)