teisipäev, detsember 30, 2008

Soovin kandideerida maailmaränduri elukutsele, kõik pakkumised oodatud:)

Kolades ringi kõikvõimalikel reisisaitidel, leidsin ma ühe vahva lingi, mille peale klõpsates avanes maailmakaart ning sai ära märkida riigid, kus käinud oled.

Minu maailmakaart näeb välja nii:


Naljakas on aga see, et elu jooksul tuleb ette reise, mille hetked ja mälestused ei suuda vaibuda ka nädalaid, kuid ja aastaid hiljem ning piisab vaid sekundiks tagasi mõelda ja südame täidab soe ja mõnus tunne ning see feeling viib sind tagasi kohe nendesse kohtadesse ja nendele inimestele. Kindlasti on ja jääb üheks selliseks mälestuseks sel aastal toimunud pealkirjaga „ümbermaailma reis“, mille tänulikkust minu osalemise võimaluse osas, ei suuda ma iial päriselt sõnadesse panna… Selleks tean, et kutsuja mõistab mind sõnadetagi:)

Vaatamata sellele, et minevikutripid võivad toita igavesti, on siiski inimene oma loomult tulevikku vaataja ja selleks kindlasti on veel palju kohti, mida vallutada soovin. Euroopast näiteks Itaalia, Island ja Horvaatia, mis peale unistustemaal Uus-Meremaal käimist, tunduvad nüüd nii käegakatsutavad. Lisaks soovivad mu silmad näha ja jalad tunda Austraalia, Aafrika, Jaapani ning USA-st New York`i maapinda:)

Statistikas näeb mu maailmakaart välja siis selline:
Külastatud on 28 erinevat riiki, mis on suhtarvudes väljendudes 12% kogu maailma kaardist ning Euroopas olen tutvunud 19 erineva maa kultuuri ja inimestega, mis teeb 37% võimalikest.

Lisaks on veebilehele ülesse pandud ka maailma TOP 20 linna, mida kõige enam külastatakse.
Nendeks on:
Amsterdam, Berlin, Barcelona, Brussels, London,
Los Angeles, Madrid, Rooma, San Fransisco, Singapore,
Budapest, Cairo, Florence, Las Vegas, Lisbon,
New York, Paris, Rio de Janero, Venice, Vienna

Minu skoor on siin 20-st 9 linna:)

Toredaid reisielamusi kõigile!

5 kommentaari:

Raido ütles ...

No kes sellise reisi latist jõuab üle hüpata ja miskit nii suurepärast kogemust sulle pakkuda... :) Üks härra tegi ikka kõigile teistele ära:)

Anonüümne ütles ...

Head uut!
Millised olid eelmise aasta parimad päevad?

Tervitustega,
Karmen

Gerli ütles ...

To Raido: justament, pani pika puuga kinni selle võistluse:) :)

To Karmen:
Aitäh! Sulle ka head uut!

2008 olid parimad päevad:
1. jaanuar,
5. aprill,
28. juuni,
1. september,
26. august,
26. november,
31. detsember
+ reisil oldud päevad

:) see on nii täpne vastus, kui üldse veel olla saab aga ei anna ilmselt sulle ikka vastust :)

Anonüümne ütles ...

kuidas 28. okt.? kas mahub ka top 10-sse?

Gerli ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.