teisipäev, detsember 23, 2008

Milline on parim kingitus?


Ikka see, mis tuleb otse südamest, mis on valmistajale sama palju rõõmu teinud, kui saajale endale ning mille idee on sündinud tänu sellele, et inimesed üksteist kuulavad ja märkavad…

Mul on siiralt hea meel, et minu elus on just sellised inimesed, kes mind kuulavad ja märkavad ning kelle südamest tehtud üllatused panevad mu silmad särama nagu gaasilaternad sõjaajal Tallinna tänavatel:) Need on inimesed, kellede kõrval oleks uhke marssida kasvõi otse Olümpose mäe tippu:)

Kuulutan nüüd ka omalt poolt jõulurahu kohustuslikuks ning igasugune rahmeldamine on keelatud!

Olge musid ja ilusat krudisevat talvemuinasjuttu!

5 kommentaari:

mulonsuvaminareisin ütles ...

Ilusat jõuluaega ja kõike paremat uueks aastaks, Gerlike!

Anonüümne ütles ...

Tere EE meediastaar!

Ilusaid jõule!

Karmen

Anonüümne ütles ...

Gerli sina oled küll olnud alati väga eriliste kingituste tegija oma erilistele inimestele. Loodan, et jõuluaeg oli tore ja söömisega üle ei pingutanud :-)

Andres

Anonüümne ütles ...

Hei Kulla!
Sullegi kõike kaunist!
Kardan,et sel aastal enam ei kohtu :( Kui Sa just ei taha mulle homme appi tulla postikana tegema:)
Hääd lõppu ja imeilusat uut! 23.jaanuari pole Sul, ma loodan, vaja enam oodata:D

Gerli ütles ...

Tänud kõigile heade jõulusoovide eest! Kulusid ära ja muutsid jõuluaja väga mõnusaks:)

To Andres: Olen kuulndu neid sõnu ka ennem, hakka või uskuma:)

To Kata: kullake sulle kohe eriline tänu! Oled olnud nii suurepärane sõber ja toetaja ja õpetaja ja kõige paremas mõttes targutaja ja korralekutsuja. Parim, ausalt! Homme ma mõnulen ja täiega nii, et postikana minust kahjuks pole, seega näeme uuel aastal:)
Aga 23-ndat ma hetkel sellisel kujul vist ei oota tõesti...kuigi meie omavaheline lubadus jääb ikka kehtima:)
Mõnusat vana aasta ärasaatmist!