teisipäev, detsember 30, 2008

Pilk minevikku ja tulevikku


Käes on väga sündmusterohke ja segase aasta viimased päevad - aeg teha jälle sümboolne kokkuvõte, nagu ka aasta tagasi, sest väike "reality check" tuleb kasuks:)


Peamised märksõnad ja emotsioonid:
*reaalselt kaalutletud otsused
* sõprus
* naer
* viha
* lähedus
* elulahe maailmavallutamine
* palju kultuurisündmusi (pileteid on alles hoitud 32)
* pettumus
* palju uut ja huvitavat
* mõistmatus
* gurmaansed naudingud
* ja veel palju asju, mida teie teadma ei pea:)

Avastused:
* juba mitmendat aastat järjest olen ma ebaõnnestunud olemast täiuslik
* elukestev ümberõpe toimub pidevalt, ma ei ole täna see, kes ma olin eile ja ma pole homme see, kes ma olen täna
* olulised kohtumised on hingede poolt paika pandud ammu enne seda, kui kehad teineteist näevad

Rõõm & rahulolu:
esimene on olemas ja teine käegakatsutav

Õppetunnid:
* Eksimusi ei ole, on ainult õppetunnid.
* Ma olen inimlike vigadega ja mitte alati laitmatult robotilaadselt hakkamasaav aga ka nii on okei
* Tõsiasju tuleb tunnistada, enesepettuses elamine viib varem või hiljem katastroofini.

Väljateenitud auhinnad-diplomid:
* turunduskonverentsi tantsulõvi
* peakoka tiitel
* siiraima naise tiitel (mitmekordne kusjuures:))

Hetkeolukord:
* tunnen kerget kevadist tuulepuhangut
* ma lähen endiselt õnnelikuna tööle ja tulen õnnelikuna koju
* mu enesehinnang on leidnud uuesti kodutee

Tulevik:
Suhelda, vaiki olla, vaadata, kuulata, välja elada, sissepoole kaeda, silmad särama panna, pisar poetada, naeratada, nautida, mitte visata võitlussaunas leili, lihtsalt puhata. Võtta aega iseenda jaoks.

Lõpetuseks - siit edasi saab päev minna ainult paremaks. Päev, mis on alanud nagu liiga paljud samasugused.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tee see pilt suureks ja sa näed veel lähemalt siiraid silmi, millest kumab nii palju sooja ja headust, et patt oleks jätta ütlemata // Gerli, õnnelik on see, kes saab igal õhtul ja hommikul sukelduda selle pilgu sisse//
Soovin õnnelikule tüdrukule õnnelikku algavat uut!
Kallistame kõvasti-kõvasti

Anonüümne ütles ...

Mind ikka huvitab mitu pidu sel aastal kokku tuli kunagisel peoloomal? :) Eelmine aasta said 3 tk.

Marx

Anonüümne ütles ...

Unustasin ütlemata, et väga-väga kaunis pilt!

Gerli ütles ...

No sel aastal äkki 10 tk :) Aga ma ei kurda, sest tagasihoidlikkus pidi kaunistama inimest:)