esmaspäev, märts 30, 2009

Don´t worry, be (very) happy!

Varsti juba traditsiooniks saanud igakevadine haiglaring on sedakorda tehtud :) – prii sõit kiirabiautoga, majutus nagiseval raudvoodil ja glükoosiannus veeni + mitmed uuringud ja saabuvad lisauuringud ning lähedaste hirmul silmad ja tugevad käepigistused.

Aga sõbrad ärge enam muretsege, mul on juba jälle parem:) Kuigi sedakorda ei otsiks ma põhjust stressist ja suurest pingest, vaid pigem madalast vererõhust ja söömatusest ning ehk ka kevadväsimusest, sest muud asjad minu elus on hästi ja graafiku järgi aina paremini hakkavad olema:)

PS! Pärast horisontaalasendis veedetud nädalavahetust sai eile nauditud Vombatit – väga lihtne ja mõnus vahepala.

6 kommentaari:

Anneli ütles ...

Kuule, aga sel korral ei kaasnenud midagi põnevat, millest veel aasta muljetada ja koos kõkutada;) Gerli, võta end kokku :))

Aga okay...hea, et nii läks! :)

Gerli ütles ...

Noh jah sel korral ma konkurentide või juhatuse ees ei "esinenud" oma kevadise kavaga, küll aga valisin siiski soodsa pinnase ehk kolleegi lahkumispeo, kus oli piisavalt suur publik:) Krt ma aru ei saa, mis tähelepanuvajadus mul on:)

mulonsuvaminareisin ütles ...

Tere Gerli! Kuigi, ei tea, mis täpselt juhtus, oli päris ehmatav see Sinu esmaspäevane sissekanne. Hoian pöialt, et kosud kiiresti. Kevadväsimuse vastu peaks aitama päike, loodetavasti pistab see oma nina ikka pilve vahelt välja ka. Ja söö siis ikka korralikult! :-) I

Gerli ütles ...

Aitäh Ivikene! Olen sunnitud lähiajal mõned päevad haiglas uuringutel veetma aga loodan, et kõik läheb hästi. Ja no söömisega mul probleemi pole:)

Millal Sa Eestis oled? Tahaks niiiiiiiiiiiiii väga näha:)

mulonsuvaminareisin ütles ...

Tulen Eestisse nädala lõpus. Kui rohkem ei jõua, siis vähemalt korra katsun teid kusagile kohvikusse meelitada :-) Loodetavasti peatse kohtumiseni siis!

Gerli ütles ...

Ikkagi ei näinudki Sind ja kahju, et sa laupäeval sushiõhtule ka ei jõudnud:( Suur kamp oli meil koos ja hästi vahva aga eks siis teinekord:)