teisipäev, september 01, 2009

Sada ja seened vol 2009

Valgus, soojus ja kõikehõlmavus, naer ja heatahtlik iroonia, palju fotomaterjali ja mälestusi, varajaste hommikutundideni ärkvelolekud, palju head ja paremat lauakatteks, veel suviselt lämbe õhk seenemetsas jne. Kõik see juhtus nädalavahetusel Võsul, kuhu kutsusime oma parimad semud, et teha üks korralik afterparty megalahedale Peterburi reisile ja kõike koostehtut meenutada.


Vene stiilis peolaualt ei puudunud külm viin, kalamari ja muu vene kraam ning korvist seened, mille sissetegemisega ma veel eilsegi õhtu pliidi ääres veetsin aga minusugune korilane selliste toimetuste üle ei kaeba. Pigem ootan juba uusi seeneleminekuid ja superinimestega koosviibimisi:)

Tänud ahvile ja ülejäänud lõbusale seltskonnale:)

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Gerli on eriline seenepolitsei, kõik (söögi)seened leidsis üles ja korjas ära. Mina ja teised kahvatusime oma saagiga ja hetsime vaid kadedaid pilke täiskorjatud korvile.

Mina, kes ma olen maailma suurim seenevõhik, võtsin Gerli korvist näidisseened ja korjasin nende järgi. Vastasel korral oleks arvatavasti kõik rohelised seened enda ämbrisse ladunud.

Ühtlasi tervitan ka ahvi, kes viskab viina! :)

Rasmus ütles ...

Ja see pole veel kõik:) Ta oskab ka neid suurepäraselt talveks sisse teha:)
Ja ka see pole veel kõik:) Tema piiritu külalislahkuse juures pakub ta kõike seda head ja teeb neist suurepäraseid roogasid.
Kust küll sellised naised tulevad:)