reede, november 12, 2010

Imed Imedemaalt...


Ma ei saaks öelda, et ma just nende inimeste hulka kuulun, kellele kõik maailmaasjad korda lähevad, küll aga on mu silmad piisavalt märja koha peal ja süda vististi tuksub ka õigel poolel:)

Selleks pole ka midagi imestada kui ma ilusa ja romantilise ninnu-nännu või siis hoopis kurvavõitu filmi/raamatu/saate lõpus klimp kurgus neelatan või ka paar imepisikest pisarat mööda põski alla lasen veereda.

Tänase IME peale valasin ma aga suurest rõõmust tõelisi krokodillipisaraid. Ma tundsin taaskord seda tunnet, et kui inimene midagi väga-väga soovib, siis ta kindlasti leiab tee, kuidas seda kõike saavutada ning edaspidi nautida. Mul on tohutult hea meel tänase IME üle (08:44).



3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju õnne! Naudi imet!

Kadri ütles ...

Gerlike, sina ju oled maailma suurim lastesõber - hea, hooliv, õpetav, õiglane ja ka korrale kutsuv, kui väikesed väänikud kipuvad ülekäte minema, isegi ärahellitatud lapsed suudad sa oma heatahtlikku kavaluse ja õpetussõnadega ümber voolida. Suurepärane!
Kas oled juba pisikest näinud?

terts ütles ...

Kallis õeke! Ma alles praegu loen Sinu sissekannet ja olen pisarateni liigutatud. Tänud Sulle ja Erkile nii sooja toetuse eest. Milline õnn on olla Teie sõber:-)