kolmapäev, september 19, 2007

Mõnus, magus, meelas...


Kuulutus, kuulutus! - seoses kaasneva sügisega, tuleb avada juba sel reedel uks pealinna seltsiellu (lõpuks!!!), pühkida tolm tantsukingadelt ja käivitada puusanõksud.
Eino ma tean küll, et olen viimasel aastal kodukana mänginud ja ööklubis hulkumiste asemel eelistanud (ilmselt teen seda ka edaspidi) kvaliteetaega sootuks muude tegevustega aga ma ei saa ju ometigi puududa nii tähtsalt ürituselt, nagu HED KANDI. Nämmmmm... Can't wait!
Nii, et see pole mingi ülestõus-mäss kaotatud aja suhtes, küll ma pärast poen urgu tagasi aga kui on eriti äge ja ööelu jälle meeldima hakkab, eks siis mängin asjad ümber:)
Igatahes see üleskutse on siiras soovitus house muusika sõpradele, et tõelisest musanaudingust osa saada. Mõnus, magus, meelas...
Stardime reedel Club Privés! Oo yes, klubid on ju nüüd ka suitsuvabad:) Erilahe!

Be there!

See you!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ohoo, mis n�d siis juhtus? Gerli ja esitab kutse tantsule:)

Ma just �ksp�ev lappasin mingeid vanu (st paari aasta taguseid) Saksamaa pilte, kus sa tantsukuninganna krooni endale �igusega p�he panid:) Sigalahe!
Nii, et tore, et j�lle back in business oled, see tantsuv�rk sobib sulle superh�sti!

Gerli ütles ...

No ma ka ei tea mis juhtus:) Aga hea nali oli see, et sisenedes klubisse tõstis meie seltskond keskmist vanust 10 aastat st. uus generatsioon on minu äraolekul peale kasvanud:)

Musa oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hea!