teisipäev, oktoober 23, 2007

Mul on vabandus, olen blond:)

Eino teada värk et talv või selle eelmäng tuleb alati ootamatult. Ja no tõesti, jõuad sa siin elus siis kõige jaoks alati varustatud olla. Mõned spetsiifilised pisiasjad ei jää lihtsalt meelde, enne kui hetk, mil neid vaja nina all.
Igatahes nii juhtuski, et ma juba teist hommikut järjest nuputasin, kuidas esimest jääkirmet akna pealt maha saada ja seda võimalikult kiiresti, koosolekuni oli jäänud mitte vähem ega rohkem, kui 15 minni. Klaasipuhurid undasid juba nagunii.
Eile tulid appi valged sõrmikud (mis hiljem värvi muutsid), täna leidsin kotist rohelise kammi (pangakaardiga ei raatsinud). Kah sobis, st. mõlemad olid küll suurepärased abivahendid aga siiski lihtsalt käepärased ja ilmselt ikka miskil muul otstarbel välja mõeldud, kui kraabitsa asendajad:) No mida iganes, asi sai aetud ja vaateväli puhtaks.
Täna marssisin oma blondi pea ja võrksukkadega uhkelt esimesest ettejuhtuvast autotarvete poest sisse ja kukkusin shoppama:) Võite arvata, mis pilguga need autosellid mind, kui mittepotentsiaalset klienti vaatasid, arvates et olen vist meeltesegaduses ära eksinud aga ei, mu soovid olid konkreetsed.
Vuristasin need soravalt ette:
1 kraabits,
1 lõhnakuusk (vanilje sorti, puhtalt spontaanne ost),
1 hari,
1 parkimiskell,
palun!
Arve oli kesine, eriti võrreldes kosmeetikatarvetega:) Müügimehed kihistasid naerda ja üks julgem võttis veel sõna kommentida, et talle meeldivad kindla eesmärgiga naised:) No Jumal temaga, mingit pulmapäeva ma igal juhul paika panema ei hakanud:)
Õnne võib mulle aga sellegipoolest soovida, homme tuleb ilus ja muretu hommik:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sinuga võib sama situatsioon toimuda ehitusmaterjalide peos samuti. Marsid tähtsalt sisse, tead mida tahad ja leiad ise riiuliete vahelt ka ülesse:) Müüjad laiutavad vaid käsi:)

Gerli ütles ...

No on jah ka selliseid hetki ette tulnud:)
Aga ma tahaks ikkagi lõpetada siinkohal ühe blondi anektoodiga:)

Blondiin on kohvikus, kui talle helistab sõbranna ja küsib, et kuidas sa Tartusse kohale jõudsid?
- Hästi, seal vahepeal ehitati mingit teed.
- Mis teed?
- Söön