esmaspäev, juuli 14, 2008

Mina olen ka segane:)


Mõned read on ka veel aastaid hiljem nii ajakohased, et hing jääb kinni, kui sellele kõigele mõtlen...

Lubage esitleda Juhan Viidingu sulest:

Ma olen pannud segast
ka selget olen pand
mind peetud on kui segast
ja antud armuand

ma olen saanud raha
ja riided söögi toad
on tihti väga paha
jalg märg või nürid noad

ma kardan sisekorda
ja tolmulappisid
ei suuda teha korda
ka seinakappisid

ka kahhelikive seina
ei oska laduda

ma oskan
kasteheina
vaid ära kaduda

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tead, luuletused on suvel abiks. Ma ka tasapisi süvenen

Gerli ütles ...

No just, eriti elu kõige segasemal suvel:)

Urmas ütles ...

Taevaluugid rebind valla
jõud missugust me ei tunne
sajab vett nii palju alla
et me hästi end ei tunne.

Autor: Contra

Gerli ütles ...

Luulekogust suusamütsitutt:)