esmaspäev, september 22, 2008

Tule saarele Sa

Võtan viimast sügistest meretrippidest ja põen purjetamise haigust, millesse ma nakatunud olen:) Seekord sai vallutatud Prangli saar, kuhu minu kümme varvast esmakordselt maha astusid. Kuna aga pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna siis… Aa ja seda ka veel, et kõik on päris, täpselt nii lahe seal ongi ja pilt on ikka see, mis aparaadiga klõpsasin, mitte mille arvutis kokku kleebin/joonistan:)

Nagu lippudelt näha, oli seltskond rahvusvaheline:)


Kas on üheselt arusaadav või jäi midagi segaseks?


Deem, luugid olid suletud:)


Müüa paarismaja – hind soodne. Põhjus: majanduslangus. Lisatasu eest akende paigaldamine:)


Ristumine peateega:)


Täpselt samasuguse pildi tegin ma ka Fijil Beachcomberi saarel. Ainuke erinevus on see, et keha katsid päikad, mitte müts, kindad, jope, karupüksid jne:) Sellegipoolest armastan ma Eestimaad.


Sarjast "Suuri mõtlejaid":)

Naerise muinasjuttu mäletate? Ma tegin ümber porgandimuinasjutuks:)


Meie elulõbus kamp ristis Prangli seenesaareks. Tagasihoidlikult öeldes läksin ma hulluks, sest sellist seeneparadiisi pole mu silmad varem näinud:)
Told You!

Üks ilus kübarakandja

Linnapreilid korjavad seeni Ralph Lauren´i seenekorvi. Loomulikult roosasse:)

Ka meeste fantaasial pole piire. Eesmärk pühitseb (abi)nõu, sedakorda oli selleks siis kapuuts:)


Leppisime kokku, et punkt kl 16.00 on saare vabad poikad kai ääres rivis, et linnapreilidele kosja tulla:)
Naistele on meelt mööda sõnapidajad mehed:)
I just love it!




Kommentaare ei ole: