reede, september 05, 2008

Vanaduse märgid


1. Su toataimed elavad ja õitsevad ning ükski neist ei kõlba suitsetamiseks. Mu toataimed on alati ennast minu seltsis hästi tundnud ja aeg ajalt ka õitsema löönud vanusest, elukohast ja perekondlikust seisust hoolimata.

2. Su külmutuskapis on rohkem toiduaineid kui õlut. Minu külmkapis polegi tavaliselt õlut, sest ma ise seda ei tarbi ja kui see mehe kätetöö tulemusel sinna pannakse, siis kaua see seal ei püsi nagunii:) Sügavkülmast leiab aga külmutatud marjade vahelt ka teravamat:)

3. Kell on 6 hommikul. On ärkamise, mitte magamamineku aeg. Magan raudselt või siis jõuan koju peale väga pöörast ööklubirallit (mida viimasel ajal harva ette tuleb:)).

4. Seks ühekohalises voodis ei tule kõne allagi. Tuleb küll ja kuidas veel:) Pole probleemi!

5. Sa kuuled oma lemmiklaulu klassikaraadiost. Mul vist polegi lemmiklaulu või noh neid on nii mitu, et vabalt võib mõni ka klassikaraadios kõlada:)

6. Su sõbrad abielluvad mitte ei “käi”. On neid, kes vallalised, neid kes käivad, neid kes abielus ja neid kes ka lahutanud.

7. Sul on 28 päeva puhkust ja lisaks kaks staažipäeva. Ka tehes maailmalemmikut tööd on see vaid lisaboonus, kui pikemalt puhata saab:) Sinna on aga veel pikk tee minna:)

8. Mõiste “korralikud riided” ei tähenda enam puhtaid teksaid ja pusa. Njah, sellest ma sain juba aru juristina töötades:)

9. Sa ei tea, mis kell kiirtoidukohad kinni pannakse. Mcdrive on lahti 24 h ja Park hotelli buffee on avatud kella 5-ni hommikul.

10. Diivanil magamine paneb selja valutama. Oleneb diivanist!

11. Sa teed lõunauinakuid. Mõnus, eriti kalli inimese kaisus ja nii, et kevadpäike peale paistab:)

12. Õhtusöök ja kino ongi kogu väljaskäimine, mitte ainult sissejuhatus. Õnneks on see kõik tavaliselt millegi veel mõnusama sissejuhatus:)

13. 90% ajast, mis sa arvuti ees istud, kulutad sa tõesti töö tegemiseks. Ei näe probleemi, kui mu töö oleks vaid arvuti ees:)

14. Kui sõbranna teatab, et ta on rase, siis sa õnnitled teda, mitte ei küsi, et kuidas kurat see nüüd juhtus. Oleneb sõbrannast ja tema olukorrast:)


Yes kõik ei ole veel päris kadunud ja eks vanadusel on omad võlud:) Igatahes on seis 50-50:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldisid punktide 4, 11 ja 12 vastused.
2 ka muidugi on väärt vastus:)

Gerli ütles ...

Mulle ka:)