kolmapäev, veebruar 21, 2007

28 + seaaasta

Kõik see juhtus ühel päeval:) Tuli uus ja parem, igas mõttes!!! :)))))

Nädalavahetusel kukkus üks aasta lisaks mu turjale:) Kuigi 17.veebruaril kl 00.00 tõsteti mind 29 korda lae alla, siis tegelikult ma ikka nii vana naine veel ei ole, mehed lihtsalt sattusid hoogu sportliku õnnitlusviisiga:) Uus ja tegelik numbrikombinatsioon 28 on toonud endaga kaasa toredaid üllatusi ning palju armsaid hetki minu jaoks oluliste inimeste seltsis.
Nagu Terje mulle ütles, siis muinasjutud sünnivad meis endis. Oska ainult neisse vaadata ja oledki kõikvõimas võlur...Ühesõnaga ma nüüd hakkan lisaks oma ülejäänud hunt kriimsilma 9-le ametile ka võluriks:)

Kunagi lapsena ootasin sünnipäeva nagu hingeõnnistust:) Nii hea meel oli ärgata hommikul tordiküünalde säras, laulu saatel ning poolunisena voodinurgal istudes kingipakke lahti harutada:) Peokutsed olid enam-vähem pool aastat ette joonistatud ja minul kui tulevasel üritusturundajal ka peoprogramm üksikasjalikult paika pandud:) Beseetort ning paradiisiõunte kompott pidid alati lisaks muule nämmale peolauda täitma. Sünnipäevalillede märksõnaks olid kahtlemata tulbid ja nartsissid. Neid lilli kingitakse mulle ka praegu ja mis seal salata, ma armastan neid jäägitult, eriti tulpe.
Nüüd väheke suuremana ja ehk ka targemana kaasneb selle vananemisega üsna mitu mõtet. Esiteks nagu ei viitsi enam hästi tähistada ja viimastel aastatel võtan ma seda "kohustust" üsna harva suurejooneliselt ette. Teiseks alateadvus ise hakkab justkui genereerima mõtteid senielatust ning senitehtust ja nii mõnegi teema suhtes teen endale märkusi. Õnneks on siiski rohkem tegemisi ja kogemusi, mida kiita taevani:)

Ma olen alati kadestanud suvelapsi, kelle sünnipäevi iseloomustavad päike, meri, suvine grillimine ja tants muruplatsil. Trotsides talvist ja külma aega, kuid samas saades imelist lund ja päikesepaistet, olen aga sellegipoolest üsna sageli oma sünnipäevi tähistanud just looduses-sportlikud tegevused lumes (lumejalgpall, kelgutamine jne) pluss talvine grillimine, millele järgneb soe saun ja meeleolukas pidu.
Sel aastal ütlesin kõigile peonuijajatele kohe konkreetse EI! ning plaanisin algselt põgeneda kaugele. Plaan jäi aga realiseerimata ja elu tõi kaasa endaga hoopis vastupidise lahenduse ehk mitu pidu jutti. No mulle on alati suuremat naudingut pakkunud spontaansed üritused:-) Asi õnnestus saja protsendiliselt! Preparty minu juures kallite inimeste keskel oli tõeline nauding ning ka afterparty ootamatult "riigihanke võitnud" klubis Bonnie&Clyde oli igati meeleolukas. Oi ma polnud üle selle ukseläve juba pea 1,5 a astunud, seega oli esmaemotsiooniks passlik repliik "Ei kommentaari":) Aga siiski, kui sul on hoog sees, tantsutuju kaasas, ülilahedad inimesed ümber ning väike "sakk" sees siis... ;)
Igatahes lõpetasin päikesetõusu ajal ja ei saa jätta mainimata, et Eesti mees on tantsulõvi ning Eesti naine ei jää talle alla:) Niiii tore! Jalad annavad siiani natu tunda. Siit moraal: tuleb tihedamini harjutada;)

Aa jaa, mis ma selle kõigega siis öelda tahan, on see et kallid sõbrad/sugulased pliis-pliis pressige ka edaspidi minult sünnipäeva pidamine välja, sest teiega on lihtsalt niiiiiii fun;)
Suured tänud kõigle, kes sel päeval olemas olid ja/või mind meeles pidasid. Ilma teieta ei oleks kogu üritusel pooltki nii kirkad värvid olnud.

See You next year at the same time!

Vanamutt:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii ilus pilt...õhhh!

Unknown ütles ...

Gerli, sul vedas, said lapsena kingiks tulpe ja nartsisse! Mina ju pidin alpikannidega leppima, jõululaps nagu ma olen :)

PS: Su sõbrad on maailma parimad sünnipäeva meeldetuletajad!