esmaspäev, aprill 16, 2007

School in brief


Kevad-kõik koolilapsed õpivad usinasti või vähemalt teevad näo nagu õpiks. Ma olen ka koolilaps-hetkel see nägusid tegev:)
Sales promotion, müügirentaablus, brutokasumi arvestus analüüsivahendina, inkrementaalne või nullbaasil eelarve, turunduse planeerimine, swot analüüsid jne jne...Prrrrrrrrrrrrrr, pea tossab otsas. Tundub nagu oleksin poolenisti rähniks hakanud (loe raamatupidajaks) ja numbrid mulle ju ei istu:) Oeh, ka teooria pool tundub täna paraja väljakutsena. Üks pudru ja kapsad ma ütlen, mõtted on mujal ning kaasamõtlemise võime nullilähedane. Ei tule vaimu peale noh:) Aga homme on juba vaja asjalik olla, sest järjekordne koolipäev ootab ees. Ja kell, no see liigub halastamatu kiirusega südaöö poole.

Üldse on kool viimasel ajal toimunud muude oluliste sündmuste varju jäänud. Mul nagu ei ole eriti VABA aega ehk siis KOOLIKS aega. Suisa piinlik on, mitu kodutööd tegemata ja seda põhjusega (imelolli põhjusega) aga noh loll pidi see olema, kes põhjust ei leia. Minul targana on põhjus olemas, jäin nimelt toppama ühe vastiku (äärmuslik väljendus johtub hilisest kellaajast) aine tõttu ja vot ei jaksa enam rongile tagasi hüpata. No ja teada värk, asjad kuhjuvad ju meeletu kiirusega. Teate küll nagu riided hunnikusse tooli peale, kui neid õigel ajal kappi ei pane:) Mind õnneks lohutab teadmine, et allaandjat minust ei ole, mis alustatud, see ka lõpuni viiakse. Lisaks andsin ühel päeval iseendale ja veel mõnele tegelasele lubaduse tubliks hakata. Kõlab uhkelt eksole! Võtan asja kätte ja teen ära, that's it! sest tahaks ikka juunikuus diplomilõhna tunda:) Aga sellest konkreetsest ja vastikust koerasabast üle keksimiseks vajan siiski targemate suunamist ja seletusi. See üks lahke ja targem teeb hetkel usinasti lõputööd ja tema segamine on riiklikul tasandil keelatud ning teine abivalmis ja tark turundusguru võiks juba kiiremini Eestimaa pinnale tagasi tulla, et ma saaksin sellest õlekõrrest kinni haarata:) Ühesõnaga anna aega atra seada ja pusi seinikaua ise on mu moto hetkeseisul! :)

Eino vaadake mind, hea algus küll tõesti ideaali saavutamiseks. Selle asemel, et koolitükkidega tegeleda, ma istun sootuks blogilehel:) ata-ata! No mul oli lihtsalt vaja ennast välja elada, nüüd panen peakat raamatutesse. Tsau-pakaa!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Õiguse-ja turunduskraad, pole midagi öelda. Tark Eesti naine, jätka samas vaimus!