teisipäev, aprill 03, 2007

Üritusturundaja pikk ja vaevaline sünd:)


Puhkus ehk 18-päevane töötuperiood on selleks korraks ühel pool:) Mõnus oli see iseendaga olemise aeg. Üsna mitu raamatut sai läbi töötatud, palju magatud tasa unevõlga, lisaks mõnus poputusprogramm vanaema juures, päikeseline suusareis Tahkole ja veel väga mitmeid olulisi ja armsaid hetki minu jaoks kallite inimestega.
Aga täna oli siis nagu varemalt välja reklaamitud minu ülejäänud elu esimene päev :) Ma ei saa jätta mainimata, et mitte niisama päev, vaid supertore päev, mis kätkes endas sooja ja südamliku vastuvõtu minu uuel ametikohal. Maruhea tunne on ikka kui Sa kusagil oodatud oled! Igatahes võin öelda, et pikk ja vaevaline üritusturundaja sünd on leidnud positiivse lõppresultaadi:) Üritusturunduseõpik nüüd mu uus põhiseadus ja iga päevaga astun ma aina kaugemale juristidemaailmast:) Siinkohal ma kohe tahan ennast kiita ja uhkusega eputada mulle Heneli poolt öeldud sõnadega:
Heneli says: (12:52:51 PM)
ei ole kõigile sellist riskimisjulgust ja tahtejõudu antud, kahjuks,
a sinu lugu on küll nagu mingi ameerika eneseabi õpik
Heneli says: (12:53:03 PM)
selles kõige positiivsemas mõttes

Special thanks goes to EMT elulahedale naisteklubile, kes täna mind niiiiiiiiiiiiiiiiii armsalt meeles pidas ja ka kõikidele teistele, kes viimasel aastal mu hullumeelsele kannapöördele kaasa elasid ja innustasid:) Olete hindamatud!

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Gerlike, sa oled loodud sellele töökohale - vaata vaid korra peeglisse ja sa saad aru, et minuga ei ole mõtet vaielda!