teisipäev, märts 20, 2007

Kevad, vist...


Anneli says:kontroll-kontroll....kas see oled ikka sina GErli ...
Anneli says: sina raudnaine, kes tundeid eriti välja ei näita
gerla@vacation says: jaa mina mina
gerla@vacation says: ma ise ka ei suuda uskuda, mis kulat:)

Ega ma tegelt ikka selline päris-päris raudnaine ka nüüd pole, süda ikka 100% õige koha peal ja siirust vahel ülearugi. Lihtsalt elu õpetanud seni pigem urust kaitsepositsioonis piiluma, kui siin-seal lahmima oma tundepuhangutega:) Kogemused on kujundanud suhtumise, millega seoses eelistan paljusid asju vaid iseendas läbi elada ja sellest tingituna avan ennast lõpuni vaid väga priviligeeritud seltskonnale. Retsept poolenisti raudnaisega suhtlemisel ei ole aga tegelikult üldse avastamata ja ega ma ei nõua teistelt rohkem kui iseendalt!- ole siiras, avatud ja soe ning ma vastan samaga! Ühesõnaga olulistel inimestel vaja vaid leida ülesse see õige nupp, millele vajutada ja juba ma sulangi:)
Aga täna öösel algab kevad ja koos kevadise sulaga kaob ka raudnaine! Raudpolt!

Kommentaare ei ole: