reede, märts 16, 2007

Uues seisundis:)


Ehee..ma olen tänasest töötu! Esimest korda elus kusjuures ja seda ei rohkem ega vähem kui 18-ks päevaks:) Või äkki ma peaksin ikka mainima seda kui puhkust või vaheetappi vana ja uue elu vahel või?...Ei, ei, las ma olen ikka töötu, noh puhkav töötu:) Siis on ka see kogemus elus järgi proovitud:)
Esmatunnid töötuna on päris meeldivalt möödunud - mõnusalt lobisedes teetassi ja maasikakoogi taga, pea tulbimere lõhnast uimane:)
Üks on aga kindel, järgnevatel nädalatel võin ma mõnusalt jalad seinale visata, tegeleda mittemillegagi, lubada endale lazy-sid hommikuid ja pärastlõunaseid massaaže, täita ammu antud lubadusi ning külastada vanu häid sõpru, toituda raamatutest, koristada kappe, nuusutada kevadelõhna õues ning tegeleda kõikvõimalike muude meelistegevustega...:P

Noh võttis suts kadedaks?!. Seda ma arvasin!

Aga kolmandast aprillist hakkab minu ülejäänud elu esimene päev;)
Can`t wait!

2 kommentaari:

Urmas ütles ...

Kes fotograaf oli?

Gerli ütles ...

Üks teine töötu, kes ka palmi alla sattus:)