neljapäev, märts 08, 2007

Praasnik ja õnnetunne:)


It´s just a perfect day...:)
Tegelikult on ikka hirmus vahva kui kõikvõimalikud tähtpäevad kalendris asetsevad ning inimesed usinasti neid ka tähistavad:) Vähemalt tänane naistepäev kulus marjaks ära, kiskus suunurgad ülesse poole, ajas lillelõhnast pea mõnusalt uimaseks ning täitis kõhu magusaga:) Pikki aastakümneid tuli meil vaat, et sundkorras 8. märtsil rahvusvahelist naistepäeva tähistada. Oli/on see ju suur püha nii Nõukogude Liidus kui ka teistes sotsialistlikes riikides. Isegi kui tänapäeval on kogu sellel päeval kerge vene maik veel juures ja silme ette kerkivad koheselt punased nelgid, siis sellegipoolest on vägagi meelitav kogu see tähelepanu:) Ja mis meil naistel saakski selle vastu olla kui meespere meid heade soovide ja kaunite lilleõitega meeles peab. Üllatusteaustajana ei pidanud ma ka tänases päevas pettuma:) Ja neid jagus sedakorda topeltkoguses. Ikka on neid, kes siiraid õnnitlusi omal moel edastavad või sind ka kusagilt kaugemalt meeles peavad.
Peaaegu, et 95%-lises meeskollektiivis töötades õnnitles esmalt meie hõredat naisesindust ehk mind ja Tinnit "karu" st karumaskotti kehastunud meeskolleeg:) Nagu näha siis loomeinimestel vaimuvaegusega probleeme pole:) See oli nii naljaks, et ma olen siiani kõveras:) Ja karukalli on teadagi maailmaparim:)
Ka hr salapärane, kes hiljem hr salasilmaks osutus kostitas meid lillede, napsu ja tordiga. By the way, tegemist oli mu lemmikkoogiga (vaarika-kodujuustu). Nämm!
Ühesõnaga telefon piiksus, mns vilkus, e-kaardid potsatasid meilbox-i ja õhtu lõpuks kaunistasid lauda lilled ja tordid. Mõnus päev! Aitähh teile aadamapojad! :D

Ja see pole veel kõik...Täna saabus minuni veel lisaks üks viimaste aegade, kui mitte öelda aastate parim uudis...SUPERTUNNE on! Aga ma veel hetkel ei avalikusta millega täpselt tegu aga küll tulevikus välja lobisen. Ma olen lihtsalt niiiiiiiii õnnelik! Üks asi sai selgeks täna-kui midagi südamest tahta, siis saab olla vaid "Sky is the limit!"

Homsest ju jälle Otepää talvelaager ees ootamas!
Elämä on laiffi:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mis sa oeld beebiootel