neljapäev, märts 01, 2007

Soodne pakkumine


"Ma tean mida te tunnete"
"Ei tea te midagi, teie pole ju haige ega midagi!"
"No alles eile olin veel haige aga siis..."

Vot daaa, aga siis...no ma olen juba mitu päeva sellises poolimelikus konditsioonis olnud aga ravimitevaba profülaktikaprogramm ka nagu ei aita. Ja medikamente tarbin viimases hädas.
Ühesõnaga kes tahab teada mida ma tunnen, siis ma võin vabatahtlikult vahetada oma kipitava kurgu, poolkäreda hääle ning nohuse nina tip-top vormi vastu. Siis te alles teaksite mida ma tunnen:)
Kolm ühes annaksin ära juba täna, sest homme metsa minek. Ühesõnaga mul ei ole aega (pool)haige olla, eriti siis kui tunnen nädalalõpulõhna:)

Kõik pakkumised oodatud!:)))

Päevalugu: Genialistid-Täna ma ei skoori :)))

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pakkumine: vahetan nohu nosu vastu! deal?

Gerli ütles ...

DEAL! Sest ma tean, et ma saan siis 100% ja mitte grammigi vähem maailma mõnusaimat tegevust teha-nösumist...
Ja kõik teised uudishimulikud mõtestagu sõna tähendus lahti lähtuvalt iseenda rikutuse astmest:)