laupäev, november 17, 2007

Häda ajab härja kaevu. Kaevust väljasaamine on omaette häda.

Delfi majandusuudiste rubriik kirjutab, et sms-laene võtavad peamiselt tarbimisbuumist segi läinud pintsaklipslased ning Soomes tööl käivad ehitajad.
Mis on see, mis inimese nii kaugele viib, et sellisele provokatsioonile vabatahtlikult alluda. Njaa, kahju kohe sellistest, kes hiljem seda hapuks läinud suppi lürpima peavad. Aga selge see, et senikaua kuni parlament asjasse tõsiselt ei sekku ning sms-laenu propageeritakse reklaami läbi söögi alla ja söögi peale, on ka sihtgrupp olemas, kes info ja võimaluse kinni püüavad. Samas pole minu meelest haigemat Eesti reklaami, kui Tõnu Kilgasega"taevakingitus" ehk sms-laen.
Huvitav, huvitav, kuhu me selle suure essemmessimise tulemusel välja jõuame?!. Tulevikus näiteks SMS-laulatused? Pruut ja peigmees saadavad sms-i sisuga nimi-tühik-JAH lühinumbrile xxxx ning saavad vastuseks Palju õnne, peigmees võib pruuti suudelda. Kui aga vähemalt üks neist saadab eitava sõnumi, saabub mobiiliekraanile vastus - Te ei ole abielus, ei mingit suudlemist. Proovige teinekord uuesti:) Või SMS-lahutus?, kuigi vara jagamine 160 tähemärgi kaupa võib veidi tülikas olla:) Eriti kui on, mida jagada.

Tarbige mõistuse piires!

Kommentaare ei ole: