neljapäev, november 08, 2007

Mida suurem on teadmiste meri, seda pikem teadmatuse rannajoon

Mul on tekkinud vahepeal paar küsimust, millele ise nagu hästi vastust ei leia. Seega uudishimutseks üheskoos:)

* Mida teeb kukk, kui kanu enam Tallegg-is pole?
* Mis on minul ühist Liibanoni, täpsemalt Beirutiga? Enda arust olen sellest maast sama kaugel, kui Eesti Austraaliast
* Millises hitivabrikus sünnivad Kanal 2 ilmabeibe Niki “hitid” ja miks mulle alati sellised totakad laulud kummitava jäävad?

Ja väike vana vahepala - http://www.esnips.com/doc/2c0f6660-b70f-47a9-9e27-083767ef94fa/EP%20Kanaliha

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kukk kas läheb vabasurma solidaarsusest või otsib uued kanad, kuhu toks-toks teha:)

Sina ja Liibanon, pole õrna aimugi. Ära ainult ära koli ka siis, kui hea pakkumine tuleb:)

Niki ja tema meeletud hitid. Tuleb tunnistada, et ka minul viisipidamatul mehel jäävad need alati kummitama. Äike päike. Ebanormaalselt kummalised lood. Kuulajaskond siiski olemas:)

Urmas ütles ...

Kukel on jah, valik, kas minna vabasurma või muuta orientatsiooni. Ma ei tea kas ka kukkedele, aga mulle tundub, et see viimane on tänapäeval kuidagi popp või nii.

Mis pealkirja puutub, siis see ju vana tõde, et mida rohkem sa tead, seda vähem sa tead. :-) Mida väiksem lomp, seda lühem rand, piir teadmise ja teadmatuse vahel. Elagu tarkus lolliks jääda!