pühapäev, detsember 23, 2007

Jõuluks ekstravasakule


Viimastel aastatel ma trotsin jõule ning tahan veeta selle aja pigem ebatraditsiooniliselt, kui kohustusi kandes. Nii väldin ma kaubanduskeskuste virr-varri, turundusnippidega jõulupakkumisi, keep smile teemat “jõulude ajal tuleb kõigiga läbi saada”, kohustuslikku hapukapsa-verivorsti söömist, jengel bell´si, päkapikumütse, kommertslikku linnamelu.
Oma südames ma aga armastan jõule, kuid seda just ehedal kujul. Paraku pole seda enam ammu tundnud...
Ma ei arva, et just jõulud on see aeg, mis inimesi kokku peaks tooma ja kohustama kõiki lähedasi kolme päevaga kiirelt külastama nii, et lõpuks kõht punnis ja jalad rakkus voodi poole vaatad. Kui hoolid, armastad, hindad ja tahad, leiad aja kallite inimestega kohtumiseks alati.

Sel aastal panin juba sügisel põgenemisplaani paika ja avastasin sootuks uue trotsimisviisi ehk reisi mandrilt saarele GO SPA mõnusasse rüppe. Eestimaa paradiisi. Pole midagi mõnusamat, kui olla seekord natuke ego ja teha endale parim jõulukink puhkamise näol. Eks ma siis pärast annan teada, kas spamõnusid nautides ja kodust ning sugulastest eemal olles hakkavad mulle jõulud jälle päriselt meeldima või põrutan järgmisel aastal trotsides hoopis palmi alla:)
Ühesõnaga mina, mu sekiskas arvuti & Co oleme nüüd kohal ja naudime seda kõike:)
Seniks sõbrad-präänikud olge üksteise ning iseenda vastu ausad ja kinkige üks hea sõna ja pai koos naeratusega kallile inimesele, sest sõbralik sõna võib kogu talve soojendada. Imelist jõuluaega!
Anneli kullake, me oleme täna mõtetes kindlasti Sinuga Nisu tn SPA-s:) Ja veelkord meie poolt palju, palju ÕNNE!

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

miss u...