esmaspäev, detsember 03, 2007

Kus küll selliseid toodetakse?


Teame-teame, et meestele meeldib vaadata. Neile meeldib vaadata telekat, naisi, spordivõistlusi, kiireid ja ilusaid autosid jne. Ka nõuded, mis nad elule esitavad, paseeruvad paljuski just sellel, mis teemad ja millised inimesed nende silma rõõmustaksid.

Aga oh seda üllatust – nädalavahetusel selgus, et ka naistele meeldib vaadata. Eriti Enrique Iglesiast, eriti veel lähedalt…:) Ma vaatasin igaks juhuks kohe 2 päeva jutti. Tegin ennast poole nooremaks ja julguse kasvades panin peakat esiritta. Eino ma tean küll, et minu eas naisterahvas võiks ennast tagasi hoida aga mis parata - ka mulle meeldib vaadata:) Ja kuigi photoshop on võimas relv ja teeb imet, siis tõepoolest ka 2 meetri kauguselt vaadates on ta kerge higikorra all sama ILUS, kui neil tuhandetel piltidel, mis temast tehtud!
Aga jah, tegelikult ma ju läksin ka muusika pärast, ausõna! Olen juba aastaid vahelduva eduga ta loomingul silma peal hoidnud. Paraku muusikalises mõttes ta liveesinejana mind ei veennud (eks George Michael on ka lati kõrgele ajanud). Seega oleks minu ja ilmselt ka ülejäänud 5000 naise poolest võinud ta vabalt ka lihtsalt niisama laval 2 tundi jutti seista. Hõbeniidiklubi oleks ka siis väga rahul olnud:)
Iseasi on muidugi ka see, kui paljud naised sellist meesiludust tegelikult oma diivaninurgal igapäevaselt näha tahaksid. Olen enam kui kindel, et Kurnikoval on paras väljakutse elada sellise mehe kõrval. Et siis jõudsime välja ikkagi selleni, et meile meeldib kuradima palju ja vahel ka lihtsalt niisama vaadata:)
Aga aitab nüüd sellest teismelise käitumisest. Sukeldun reaalsusesse ja naudin olemasolevaid haruldasi “vaatamisväärsusi”, mis ellu päikest pillavad:) Seda enam, et mulle ju ei meeldi saamatud mehed-eriti need kättesaamatud ja arusaamatud, kellede hulka ka latiinomees kuulub:)

Mhmmm, just wondering kas neljapäevane kohtumine Joe Cockeriga pakub kõrvale või silmale:))))))))))))))))

Kommentaare ei ole: