kolmapäev, detsember 19, 2007

No comments:)

Teiste kirju pole viisakas edasi saata aga ma ei saa siinkohal ka vaikida. Minu postkasti potsatas täna motivatsioonikiri, mida jagada soovin:) Paras naljalugu, jõuluhullus on vist inimesed sassi ajanud:)

Kiri siis selline:
Lugupeetud Gerli!
(Kool X-is) on Sinu õpingud ühel või teisel põhjusel pooleli jäänud. Pidev kiirustamine, muutused töös ja eraelus, stress jne põhjustavad seda, et ei jõua keskenduda enesearendamisele. Samas on üldiselt tunnustatud arusaam, et tänapäeva maailmas toimub õppimine kogu elu.
Me loodame, et Sul on jälle jõudu lõpetada alustatud koolitee ja saada kätte rahvusvaheline diplom.
(Kool X) pakub võimaluse viia õpingud paindlikult lõpuni. Sooritatud osad kursusest jäävad jõusse nagu ka makstud õppemaksud. Sul on vaja vaid anda teada meie koolitusjuhile soovist õpinguid jätkata. Me leiame Sinule õpperühma, kellega koos võid sooritada tegemata ainepunktid ja saame Sulle väljastada lõputunnistuse. Kui teed oma otsuse detsembri jooksul, pakume uude rühma registreerimist ilma üleviimistasuta.
Investeeri endasse ja ära lase tehtud tööd kaotsi! Ootame, et annaksid teada oma otsusest e-kirja teel enne 28. detsembrit.
Tervitustega
Kool X

Minu vastus:
Tere-tere!
Aitäh kirja eest! Kuigi mulle tundub nagu tegemist oleks väikese huumoriga:) Mul on nimelt diplom taskus juba juunikuust alates ja ühest turunduseharidusest täiesti piisab:)
Parimate soovidega,
Gerli

1 kommentaar:

mulonsuvaminareisin ütles ...

Ei no, hea nali ikka küll :-) Aga eks andmebaaside vigade tõttu juhtub ikka vahel kummalisi arusaamatusi. Aga mina pole ka varem kuulnud, et koolid sedaviisi kliente-õpiasi otsivad.