reede, jaanuar 04, 2008

I just love suprises:)


T: Tere Gerli, mis ajal sa kontoris oled, meie tegevjuhil oleks soov sinuga kohtuda, see ei võta kaua.
G: Mhmm, pool kaks, mitte enne.
T: Hästi! Näeme!

Mõeldud-tehtud helises pool kaks mu mobiiltelefon ja koostööpartner ütles, et ootab mind turvamehe juures. Jooksin kiiruga trepist alla. Fuajees tuttavaid nägusid polnud. Oli vaid pingviiniülikonnas meesterahvas, kelle käel hõbekandikul säramas klaas ja karp šhampusega. Ta naeratas ja pöördus otsemaid minu suunas. Mhm… olin kohmetu, kuid tundsin et minu suunurgad tõusid hetkega üles poole, vaatamata hullumeelsele päevale. Ta palus mind juhatada minu kontorilauani. Allusin korrale ja tippisime mõlemad kergesammuliselt meie osakonda. Päris naljakas oli sellise saatjaga mööda koridori sammuda. Võite vaid arvata trepil kohatud kolleegide näoilmet ja muigeid:)
Mees surus kätt, soovis head uut aastat ja palus jätta udupeen karbisolev šhampus tähtsamaks hetkeks ning võlus elegantse liigutusega valge rätiku alt välja uue pudeli, avas selle ja valas kihiseva joogi klaasi. Järgmiseks rebis ta tükikese salvrätikust, tegi tsiki-priki ja palus mul arvata, mida see meenutab. Vastasin nagu korralik fantaasiarikas koolilaps, et ilmselt on tegemist valge roosiga. Mees kinkis järjekordse naeratuse õige vastuse peale ja palus mu abi. Pidin jacksist tuld tõmbama otse salvrätiku kohal ja piu-pau sekundi pärast oli mu sõrmede vahel valge pikk roos. Mismõttes??????????????????? Kust sa selle võtsid????????????
Istusin, sest jalad olid nõrgad ja värisesid all. Esimesed lonksud šhampust hakkasid kiiresti pähe:) Küsisin vaid naerupahvatuste vahel, et ega ta nimi Jürgen Vebber pole. Järgnesid trikid kaardi ja rahaga, mille vahele smokimees heldelt häid soove uueks aastaks soovis. Lobisesime veel veidi mõnusalt, tühjendasin klaasi ja siis ta lahkus ning temast jäi maha hulk positiivseid emotsioone, lootust ja tunne, et uus aasta on tõesti superhea.
Mul ei olnud kahju teda siiralt tänada ja tegin ka ettepaneku, et ta võiks kasvõi iga päeva meie kontoris meeleolu tõstmas käia.
Uskumatu ja nii tore üllatus!
„Head uut aastat” soovimise latt on nüüd väga kõrgele aetud!:) Lahe, kui on inimesi, kes viitsivad meeles pidada ja üllatusi valmistada, sest I just love suprises:)

Kommentaare ei ole: