neljapäev, jaanuar 10, 2008

Minime:)

Naljakas, et lapsena (nii u 7-8 aastasena) olin ma üsnagi kindel, et kui ma plikatirtsust suureks naiseks kasvan, abiellun ma kindlasti kas Henry Laks´i, Urmas Reitelmani või Karl Madisega:) Olin piisavalt motiveeritud kas lauluhäälest, muusikast, soengust jne. Keset mängu küll reegleid ei vahetata, kuid tänase hetke seisuga eelistan ma siiski nendega mitte abielluda:) Vaid üks asi on sellest kummalisest tahtmisest elavana säilinud-sümpaatia Henry Laks´i muusika vastu.

Mul oli üks tahtmine veel. Nimelt oli meie lasteaia muusikakasvataja ilus, kui roosinupp ja soe, kui päike. Tahtsin suureks saades temaks saada, sest olin kindel, et siis saab ka minust täpselt sama ilus, armas ja hea inimene, kes päikest pillab. Inimesed ikka usuvad meeleldi seda, mida nad tahavad:)

Samas ei heida ma nende kahe unistuse mittetäitumise pärast meelt. Täna olen see, kes olen ja tahan hoopis ilusamaid tegusid teha, kui abielu eelpoolnimetatud kolme mehega või kellekski teiseks saamine.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Head unistused:) Ega mul endal ka paremad polnud, unistasin kahest asjast korraga, üks oli kombaini juhtida ja teine oli loomaarstiks saada. Täna olen õnnelik, et nii ei läinud. Naisi nii vara veel ei vaadanud ja nüüd mitmendal katsel leidsin alles oma tõelise sõbra, kellega on ka jututeemasid.

Kui nüüd aga sinu tahtmiste peale mõelda, siis ma arvan, et oled õnnega koos, et neist kolmest kedagi oma meheks pole saanud:) Seda enam, et sul ju puudub himu kuulsaks saada või ennast selliste seltskonnas ilmutada. Õige ongi, sest sinusugune väärt pärl sobib sellele südamega otsivale mehele.

See sinu teine tahtmine on aga teoks saanud, kuigi mitte selle inimese kehas:) Lasteaia muusikakasvataja sa pole aga jurist ja üritusturundusjuht on palju suurem võit. Muid sarnaseid omadusi on sulle aga topelt jagatud. Usun, et on palju neid, kes sinu pakatavast naerust ja positiivsest energiast sõltuvad ja tahavad ka salamisi sinu moodi olla.

Pikk lugu tuli:)

Gerli ütles ...

Eks vist nii ongi, et enne kui päris printsi leiad, tuleb mitmeid konni suudelda...
Õnneks olen suureks kasvamisega ka oma mõistust kasvatanud ja need 3 tegelast, kellega ma lapsepõlves abielluda tahtsin ei mahu mu maailma enam ära -no midagi sellist siis, et tagant järgi vaadates olen ikka nii õigeid otsuseid langetanud:)
No ja mina ja kuulsusejanu oleme teineteisest sama kaugel kui Eesti Austraaliast:)
Ja tänud nimetu sõber, et usud minusse...See on tähtis!