esmaspäev, jaanuar 07, 2008

Motivatsioonipakett

Kaks meest saavad kokku. Üks jutustab teisele kuidas ta tüdrukuga eile autoga sõitmas käis ning tüdruk lubas ennast suudelda, kui mees autol katuse maha võtab. Mees tegutses pool tundi ja katus oli maas. Teine mees ei saanud pihta miks katuse mahavõtmisega nii kaua aega läks, piisab ju vaid 30 sekundist. Piisab siis, kui sul on kabriolett:) Kui pole, vajad motivatsiooni.

Asjad ja olukorrad, mida Sa igatsed, on lähemal, kui Sa arvad. Pole olemas võimatuid olukordi inimeste jaoks, kellel on motivatsiooni.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga õige jutt! Täpselt nii ongi, et motiveerivad asjad-suhted-inimesed ja töö panevad tegutsema. Tuleb vaid jõuda arusaamale, mis on see, mis meid kirgastab, erutab ja paremaks teeb.
Ma ise olen kunagi olndu töö peal mis mind ei motiveerinud piisavalt. Tegin ära nautimata tegemise rõõmu. Olen ka koos elanud inimesega, kes harjumusest kõrval oli (lapsed-pere ikkagi) aga iseenda jaoks ei saanud ma sellest suhtest midagi. Õnneks tuli motivatsiooniallikas ja olukord on hoopis teine ja mina olen uus inimene.

Motivatsioon on edasiliikuma panev jõud.

Anonüümne ütles ...

Kui avad ise akna, tuleb sealt värsket õhku. Kui teine teeb akna lahti, hakkab tuul tõmbama.