neljapäev, mai 22, 2008

Blonds have always more fun


Viimane nädal on olnud nii naljakas. Ausõna, nii naljakas, et ma leian ennast kohati isegi autoroolis ja üksi olles muigamas. Eriti tobe veel kui kõrvalautos olijatele või kaaslastele oma tobeda irvega vahele jään:) Ja siis näed küsivaid pilke:)

No olgu nende küsijatega nagu on, naljakas on ikkagi, hoog on sees ja minu elu murphy seadus annab endast taas märku aga seekord… vot seekord on juba kõik teistmoodi ja sellepärast ongi vist naljakas:)
Ma saan aru küll, et te ei mõista mu kavalaid lauseid ega püüa kinni õhku visatud vihjeid, ei aita ka piinamine ja kõdistamine:) Eesmärk polegi konkreetseks minna:)
Las ma irvitan omaette ja teie ärge senikaua midagi rohkem küsige eks, sest pole mul teile vastuseid anda, ma ei saa isegi aru mis toimub:)

Ja kes keelas olla niisama ilma erilise põhjuseta või pigem mitme põhjusega rõõmus, rõõsa ja õnnelik, ah?;) Seda enam, et ma keeldun olemast igav ja närviline täiskasvanu:)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tahaks juba lugeda Sinust:)

Anonüümne ütles ...

Gerli on hea tuju maaletooja!

Gerli ütles ...

Aitäh!

Selle eneseanalüüsiga on veel raskem, kui ma arvasin aga ma tegutsen selles suunas, lubadus ju välja antud ja ma olen igati sõnapidaja:)

Igatahes veidi kannatust palun:)

Anonüümne ütles ...

Nägin teid eile Padari kontserdil aga istusime nii eemal, et tere ei saanudki öelda, et siis tere teile mõlemale:)

Gerli ütles ...

Tere-tere teile ka:) Kui auto juurde jalutasime, sõitsite meist mööda nii, et korra nägin teid ka:)