kolmapäev, juuni 25, 2008

Lammas ristteel


Kas sa oled olnud oma elu jooksul olukorras, kus sa tõepoolest ei tea enam kuhu poole minna, kelle poole pöörduda, et vastuseid saada, kellega oma emotsioone jagada, keda usaldada, kelle käest nõu küsida, kas karjuda või rõõmustada – ühesõnaga pusas, mis koosneb väljakutsetest, kuid mille lahtiharutamisega siiski nii lihtsalt hakkama ei saa?
Ja mis sellisel puhul aitaks? Aeg, teiste soovitused, südamehääl, mõistus, julgus, hirm, pealehakkamine, riskimine?
Mõnikord on kaotada palju rohkem, kui võita ja mõnikord on võita palju rohkem, kui kaotada. Lihtsalt kõigel on oma hind ja hetkel ma ei tea, millist hinda ma olen nõus maksma. Seda enam, et nii mõnigi inimene tunneks samas olukorras piiritut entusiasmi, kuid mina vaevlen unetute ööde ja kohatise isutuse vangis.
Millise šablooni järgi otsus teha, kuidas sattuda olukorda, kus õige vastus mulle hõbekandikul ette laotatakse?
Igatahes, ei rohkem, ega vähem kui 67 päeva pärast pean ma andma oma senise elu ühe tähtsaima vastuse ja see otsus määrab paljuski kogu tuleviku.
67 päeva… Aeg – see aga lendab ju halastamatu kiirusega.

2 kommentaari:

Laps Eestis ütles ...

Kui Sul on nii palju aega, siis hakka jupphaaval otsast harutama.
Millised hirmud on kõige suuremad? Joonista need välja ja neile vastandpildid ka.
Mis nüüd on kõige suuremaks mureks?

Või alusta sellest, mis on Su elus kõige olulisem? Elu mõte või nii. Mis Su praegustest väljakutsetest viib sellele lähemale? Mis ilmselt mitte?

Jne.
Mina jagan taoseid plusse ja miinuseid vahel oma sõpradega, saab rutem ja selgemaks.
Edu!

Gerli ütles ...

Aitäh!
Tuleb vist teha swot analüüs ja panna kõik plussid-miinused kirja. Lisaks ka hirmud, mida on tekkinud üsna mitu. Mõelda asju nii südame kui mõistusega, samas kõige tähtsam on ilmselt see, mis tuleb siiski südamest ja mis on südamele vastu võetav. Ja elu mõttest olen ka aina enam ja enam aru saanud.
Õnneks on veel siiski neid, kes siiralt huvi tunnevad, kätt hoidmas käivad ja minu asjadest teada tahavad – kõik need inimesed saavad ka minu poolt usaldatud ja sügava kummarduse aja eest. Sellistel hetkedel saad veel eriti hästi teade, kes hoolivad päriselt ja kes niisama naljaviluks jutumehi-naisi mängivad:)