teisipäev, juuni 10, 2008

Rändamine inimmaastikel


Sõbrad ja vaenlased, tuttavad ja võõrad, alluvad ja ülemused, mõttekaaslased ja oponendid, protsessihaid ja dzunglihundid, agarad ja mugavad, julged ja põdejad, teoreetikud ja praktikud, itimehed ja ärimehed, kunstnikud ja luuletajad, leemekulbi liigutajad
MA TÄNAN TEID VÄGA VÄGA!

Hetkel on öelda vaid üht. TEIE positiivne tagasiside minu enesepaljastusele on hindamatu väärtusega ja annab alust arvata, et minu mõtted ei sure üksindusse, vaid jõuavad ka kellegi teiseni ja tähendavad midagi.
Maailm, kus elame, on värviline, sest igal inimesel on oma elufilosoofia, mis eristab meid teineteisest ja seda enam on hea kuulda, et keegi mõistab, hoolib ja mõtleb samamoodi. Ma rõõmustan ja taaskord hindan neid võite - mul on elus olnud au kohtuda nii paljude heade ja toredate inimestega ja tänu teie igaühe panusele olen ma ju tegelikult täna selline, nagu olen ja mõtlen nii, nagu mõtlen.
Salvestan kõik teie kommentaarid ja e-mailid oma aju kõvakettale ja jätan need tagataskusse trumbiks, kui tuju kehvaks kisub. Ikka selleks, et tunda uuesti seletamatut liikveloleku tunnet.

Aitäh veelkord kõigile, kes endast märku andsid või vaikselt kaasa mõtlesid! See annab teadmise, et kõik kõrvad siin kiires ühiskonnas ei ole veel kurdiks jäänud.

Vaieldamatult parim lugu tänasesse vihmasesse teisipäeva
HU - Linnasuve laul:

Kommentaare ei ole: