kolmapäev, oktoober 15, 2008

Back in business


Kvaliteetaeg on selleks korraks möödas. Maandusin täna reaalsusesse. Pots:)

Aga see kõik juhtus teadmisega, et inimesed on ikka suures osas nii lahked, toredad ja head. Lisainfona silitas mu kõrvu üks massöör, kelle väitel olevat ma tema pikaajalise karjääri jooksul teine klient, kel nahk nii pehme ja sile nagu beebil, et poputamist ei vajagi:) Konkursi pani kinni neegri mees:) Vot daa, mul on veel kuhu areneda! :)

Sügis Pädastes

SügiseKUU

4 kommentaari:

mulonsuvaminareisin ütles ...

Mõtleks vaid, et sügis saab nii kaunis olla! Super pildid:-)

Gerli ütles ...

Jaa Ivike, minust on saanud poole kohaga Puškin, kes kogu seda looduse ilu nautimas käib:)

Anonüümne ütles ...

Mis sinu pehme naha saladuseks on? Oleks hea teada millega ennast sisse mätsida. Mul just krobeline nahk ja kare.

Gerli ütles ...

Ma ei tea kas see nüüd ongi saladus aga ma ei kreemita ennast eriti, v.a käelabad:)