pühapäev, oktoober 19, 2008

Inimesed minu ümber…


…on erinevad ja kindlasti ka erinevate eesmärkide peal väljas. Samas üks on kindel – ma eraldan püüdlikult sõpru, tuttavaid, tere-tuttavaid ja kolleege. Vahel juhtub sekka ka olukordi kus tuttavatest ja töökaaslastest saavad sõbrad ja vastupidi, kontakt lihtsalt katkeb ühel või teisel põhjusel. No pole viga, ega ei peagi suhtlema kõigiga jäägitult.

Kui mul oleks vaid 2 sõpra ja 3 tuttavat, oleksin ehk nutuses olukorras ja utsitaksin neid vaikijaid ise ja hoiaksin kõigist kümne küünega kinni. Õnneks on minu ümber neid, kes ilma palumata ja tingimusteta hoolivad ning tahavad koos olla. Selleks ei olegi minul isiklikult vaja korra kvartalis distantsilt piilujaid, oma mõtetes ja urus sügelevaid, pooli valivaid ja noaga selja piirkonnas vehkivaid tegelasi sõbraks nimetada, sest teada, mis on õige, ja seda mitte teha on kõige hullem argus.
Sõber olla ja selleks nii saada, kui jääda tähendab ikka sootuks midagi muud ja nagu igas teiseski suhteliigis on minu jaoks ka siin kaks peamist märksõna - tahtmine ja pühendumine. Kohustus ei pea olema igav. Sõprus ja armastus võivad teha selle ilusaks ja täita eluga.
Ainult sõbrad on need, kellele on antud luba võtmeta siseneda. Sõprussuhtel ei ole aega taandridadeks, tühikuteks, mõttepausideks ja kirjavahemärkideks - kui sa seda elus ei hoia, siis see kustub. Konkurentsis püsimiseks tuleb kätt pulsil hoida. Nii, et sõber kvalifitseerub minu peas ja südames selle järgi, et ta on alati olemas ja tema numbri võin kinnisilmi igas olukorras valida, teades kui palju lähedase inimese hääl tähendab mõlemale poolele.

Suur kallistus ja sõbrapai kõigile, kes ennast ära tundsid ja valehäbita sõbratiitlit kannavad!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Olla ja saada, jääda ja tunda, et olen endiselt sinu elus, on minu üks kõige suuremaid kingitusi elult.
Ma ei liialda, kui ütlen sulle ausalt ja otse, et sina oledki see, kes kehastab siiruse-aususe-hoolivuse ja pühendumise võrdkuju, mis põimub naiseliku ilu ja jumaliku headusega ja oskab ja suudab andeks anda ka minusugustele idiootidele.

The hole package!