neljapäev, oktoober 09, 2008

Enampakkumine!


Kallid sõbrad ja präänikud,

Ma olen nüüd jälle olemas! :) :)

Homsega lõpeb üks suur tööprojekt, mis mind viimastel nädalatel arvuti taha naelutas ning sundis mõneks ajaks aktiivsemale seltsielule EI ütlema, skypes ja msn-is BUSY olema ja telefonikõnedele vastama „ma ei saa praegu rääkida, kiire!“ Aga tänasest on kõik mõneks ajaks teisti ehk niikaua kuni uued projektid peale tulevad:)

Nii soovingi ma vaba aega efektiivselt ja võimalikult mõnusalt kasutada ja olen igati aldis juba alates homsest startima nädalavahetuseks ja kasutama erinevaid meelelahutuspakette. Sobib nii kino, teater, pidu, sport, kui ka matk loodusesse (eriti äge oleks Soomaa). Igatahes on kõik alkoholivabad ettepanekud teretulnud! Ma ei pirtsuta, peaasi, et see ei ole töö:) Ärge tehke valesid järeldusi, ma endiselt armastan oma tööd, tunnen seda just praegu ka peale lahedat päeva Vihterpalus...

Ühesõnaga I´m back (tahtsin juba öelda, et in business) ja vägagi aldis…;)

Ma juba tunnen nädalalõpulõhna:) Sa ka? Ühineme siis!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kes ees see mees? :-)

Raido ütles ...

Hei lilleke!
Teatavatel logistilistel põhjustel ma sellel konkursil osaleda ei saa aga sellegipoolest broneerin sinu ja tenniseväljaku 26. oktoobri päevaks, enne kui sa sinna Setumaale ära põgened.

Et siis pühi reket tolmust, st teen seda ise, sa ju mängid tihti ja let`s fight! Anna lubas publikuks tulla ja palle korjama :-)

Gerli ütles ...

To mees: Ei sellist konkurssi ma välja ei kuulutanud:)

To Raido: sobib! Vähemalt näen teid siis ära ja ehk leiame Annale ka muud tegevust peale pallitüdruku ameti:)