reede, veebruar 27, 2009

Tehtud:)


Sünnipäeva traali-vaali sai eilsega grand finale´ks.

Tulemused:
* olen aasta vanem
* olen üllatuste meelevallas
* näol on uued naerukortsud
* olen kõvasti üle söönud
* upun lillemerre
* kuuldud ja öeldud on asju, mis suunurgad taeva poole tirivad
* olen positiivsete emotsioonide haripunktis
* nähtud ja emmatud on kõik minu elus tähtsal kohal eksisteerivad kallid inimesed
* katsun käega uut profifotokat
* lähen Itaaliasse
* naudin järelkaja
* olen õnnelik

Edasi algab mõneks ajaks piimasupihooaeg ja seltsielu toimub kitsamates sektsioonides:)

Tuhat tänu teile, kes te aitasite sellele kõigele kaasa ja mu ego taevasse lennutasite:)
Muah!

3 kommentaari:

Anneli ütles ...

Gerlike, see kõik on nii tore-nii tore!

Aga tead, see söögivärk on ikka päris karm... Arvan, et ka iseloomu maailmameister ei oleks suutnud sellele kõigele vastu panna ehk mõistuse piiridesse jääda :)

Unknown ütles ...

Ma olen ka üleväsinud sellest trallist:-) Ja muidugi suur aitähh, kallike, et pool torti kaasa panid mulle.. :-)

Gerli ütles ...

Hi-hi kulla-kallikesed:) Palun kõik ülesöömisest tekkinud nurinad edastada koka kaebusteraamatusse:)