pühapäev, august 31, 2008

Iga lõpp on millegi uue algus


Sel nädalavahetusel toimus Pärnus suvehooaja lõpetamine alapealkirjaga
„Meil on ju viimane võimalus Gerlile tõestada, et Eestissejäämine on seda väärt:-)“

Ma lihtsalt ei jõua ära kiita, kui lahedad inimesed mu ümber on ja kui palju nad kõik mulle tähendavad. Ja mina ju neile ka!
Isegi siis, kui pole täna kõige kirkam kriit karbis ja väsimus on kontides, ei saa ma unustada nende inimeste panust minu elus.
Homme kl 17.00 viin hõbekandikul huvilistele oma elu tähtsaima vastuse. Nüüd aga panen peakat patjade vahele:)

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Küsida on vaid üks asi - mis vastuse sa neile viid? Jah või ei?

Anonüümne ütles ...

Omakasu eesmärgil ma loodan hinge kinni hoides, et see vastus on - EI! Ja ma südamest loodan, et kokkuvõttes ei tule seda otsust tagantjärgi kahetseda..Jõudu Sulle kallike!

Gerli ütles ...

Aitäh teile kullakesed! Mu vastus oli EI! :)