pühapäev, august 17, 2008

Naine pole pomm su jala küljes!


Enne kui ma järgneva jutu kirja panen, lubage selgitada kõigile nuhkidele ja uudishimulikele, et alljärgnev tekst ei ole inspireeritud mingil moel minu mineviku armuelust. Tundub, et ikka on neid, kes arvavad, et ma copy-paste oma elust kõik jutud siia ritta sätin nii, et agaratel lugejatel on jälle põhjust pahameelt tunda, sest ka seda sissekannet pole mõtet mulle külge pookida:) See lugu sai hoo sisse hoopis kellegi teise kogemustest ja on puhtalt arvamuslugu, mitte absoluutne tõde.


Ma pole enam selles eas, et elada naiivses usus arvates, et kui naine ja mees armuvad, siis ilma mõlemapoolse pingutuseta möödub nende edaspidine elu helesinises ilusas udus igavesti. Inimsuhted on väga keerulised ja armumalelaual tuleb alati ette osavaid vingerdusi ja tihemini kui tahetakse ning ühel või teisel hetkel on ikka asjad väheke sassis. Paraku on see reaalne elu, sest mitte miski muu peale suhete ei too ellu rohkem rõõmu ja rahulolu või siis vastupidist – probleeme ja kannatusi.

Minu tänase sissekande üheks peategelasteks on naisterahvas, nii veidi üle 30, kena, iseseisev, hea huumorisoonega ja seltskondlik tegelane, hea ema oma lapsele. Temaga kohtudes ja mõnusalt veini libistades räägime me ikka erinevatest maailmaasjadest ja mis seal salata, ka meestest ja nende ajupoolkeradest:) Minu küsimuse peale „Kuidas su eraelu läheb?” vastas see kena naine juba teatava tüdimusega, et polegi nagu teist enam eriti aga ta endiselt loodab, et ükspäev paistab tunneli lõpus valgus. No kuulge mis vastus see on kenalt ja targalt naisterahvalt, kes on tegelikult väärt kogu selle maailma ilu ja rõõmu, ah? Kus te olete normaalsed ja südamega otsivad mehed, et te sellised lillekesed vedelema jätate ja pigem manipuleerivad kunksmoorid või kerge saagi oma sappa kinnitate?

Igatahes jõudis see naine enne otsustavat finaali oma „paarilisega” suhelda kokku 1 aasta ja 5 kuud. Päris märkimisväärne aeg või mis, et teha lõpuks mingid otsused? Igatahes mida rohkem ma tema juttu süvenesin, seda enam mulle tundub, et hoopis mehed on nõrgem sugupool ning muutused, eriti inimsuhetes kipuvad nende jaoks raskemini tulema. Käia mitme naisega korraga on ju eriti lahe ning vana ja vinduv suhe lõpuks hauda visata tundub samuti mission impossible. Õnneks on veel tugevaid naisi, kes ise ohjad haaravad ja selliste otsustusvõimetute meeste eest otsuseid tegema peavad, enne kui sammal selga kasvab. Nii ongi tänaseks see lugu naise soovil läbi ja mul on selle üle hea meel, sest pole minu lemmiktegevus näha head sõpra kannatamas.

Kuigi suhtes on alati kaks poolt, siis hetkel võtan endale õiguse kogu selle loo kohta moraali pidada just mehe suunas, sest tema käitumine oli ikka üks paras naljanumber:) See teema siin blogilehel oleks jäänud ilma igasuguse vastukajata, kui tegemist oleks situatsiooniga, kus kaks täiskasvanud inimest tegutseks vastastikuse „ärakasutamise” eesmärgil ja oleks selles ühiselt kokku leppinud, et teeme seda, teist ja kolmandat aga koos olema ei hakka ja lubadusi ei anna. Aga ei…vallatustest ilmajäämise hirmus läks mehe poolt paraku mäng juba liiga kõrgete panuste peale, millele vastureaktsiooniks ka naine pead tõstis.

Tutvuse algus oli täis head läbisaamist ja kirge, koos oldi siis kui mõlemale sobis ja ilma igasuguste tingimuste ja lubadusteta. Asi algas kiiresti ja peale paarinädalast tutvumisperioodi olid mängureeglid välja kujunenud. Kusjuures kõik kohtumised said alguse mehe initsiatiivil ja naine suhtles pigem distantsilt ja seda põhjusel, et mees oli oma surnud suhet „lõpetamas“. No mehed on ju teada tuntud kadunukese väntsutajad, naised lasevad märksa kiiremini sellised järelelohisevad elevandid vabaks. Igatahes ei elanud see naine ootuses ja lootuses, vaid suhtles vaba naisena ka teistega, kuni ükshetk täitsa arvestatav tegelane välja ilmus, kes kummivenitaja kõrval märksa kärsitumalt esines. Võta siis kinni, üks tahab kohe ja kõike korraga ja teine venitaks kuni surmani. Kuid ilmajäämise hirm kummivenitajal kasvas ning konkurendi välja ilmumisel oli vesi ahjus ja päkad tulised. Nii hakkaski mees endast järsku distantsilt märku andma ja suutis trügida uue tärkava tunde vahele ja olla jälle ise olukorra rahulolev peremees. Oleme nüüd kordki realistid, huvi on see mis hoiab suhtlemist üleval, hirm hoiab kohtlemist üleval.

Nüüd oli valitud mehel aga juba uus ja kindel taktika – lubadused, lubadused, lubadused. Udujutt, mida mehed arvavad, et naised ootavad:) Alates sellest, kuidas kohe ilusate ilmade puhul koos kalale minnakse ja romantilisi nädalavahetusi mere ääres koos veetma hakatakse, sest selle kadunukesega olevat asjad ikka nii halvasti. No pekki, kui ilusaks need ilmad veel minema peavad küsis see meeldiv naine suvepäikese käes ja tõdes kurvastusega, et ega ta enam ilusamaks ja nooremaks ei lähe ega saa.
Ja kui see naine õigustatult lubajalt mehelt küsis, et kle sell, mis on su lubaduste taga ja millal sa neid päriselt-päriselt realiseerima hakkad, siis vahetas see kaks numbrit suurema jutuga mees teemat, sest EBAMUGAV on. „Ma ei taha jälle selle jutuga pihta hakata, kallis küll me teeme neid asju kõike koos“:) Well, aga me naised ei taha ka sinu lõputuid lubadusi kuulda. Uhke jutu, mõtlemise ja unistamisega ainult ei jõua paraku kaugele, tegusid on vaja! Teod on need mis asju sündima panevad. Läbi häda sai naine siis paaril korral "välja pressitud" ka muid ühiseid tegevusi peale voodispordi, nt ühe kinokülastuse ja paar lõunasööki aga mehe aeg oli sellisteks tegevusteks alati limiteeritud.

Mingi hetk kui soe positsioon tagasisaadud, hakkas endiselt kaksikelu nautiv mees aga teatavat nahaalsust üles näitama ja nüüd ilmutama ennast juba vaid teatud tegevusteks teatud ajal. Fine, vaba naine, käed-jalad töötavad ja huvi on, miks mitte. Kõik oleks naise jaoks okei olnud ka veel siis, kui „sellistele“ kohtumistele ei oleks järgnenud mehe poolt üleliigsed kantseliidid teemal, kuidas ta hoolib, kui kallis see naine talle on, kuidas ta temaga oma tulevikku ette kujutab. Pole vist mehe parim idee tulla välja lubadustega, mida ta ise ka uskuda ei suuda või mis?!. Vabandust väga aga kas see sõna otses mõttes „möla” on seda väiksest pauku väärt?!. Kas see on ainuke taktika kuidas ennast kehtestada ja mehena esineda? Äkki saaks lihtsamaltki?!.

Nii juhtuski, et täiesti süüdimatult oldi kuu kadunud ja siis saadeti öösel sms, nagu poleks vahepeal midagi olnudki. Ja kui see naine julges öiseid pakkumisi ignoreerida, julgeti veel kurigi olla, et miks naine meest avasüli vastu ei võta. Kui mees sai, mis vaja, võis ta rahulikult olla kuu aega jälle kadunud. Huvitav tõesti, kui naine, kes on noor ja tahab ka seda kõike saada, oli saanud ühise öö, kas ta pidi siis selle eest tänulik olema vähemalt kuuks ajaks?!. Njah, mõned mehed on ikka vähenõudlikud, mina küll hea asjaga nii vähe ei lepi:)
Äkki ei peaks kõike tegema alasti, vaid mõnda asja lisaks ilusti? Ärge arvake, et kõik naised loodavad teilt vaid siniseid silmi ja poolt kuningriiki ning pärast tutvust pulmapäeva paika tahavad panna, aga mingi austus võiks ikka olla küll, pole ju tegemist üheöösuhtega. Anda üks päev lootust, et see järgmisel päeval koheselt ka kustutada, on ju puhas energiaraiskamine. Kui naine ei mahu te ellu, siis tulge ja öelgegi nii, keegi ei taha jääkidega leppida (ka te ise mitte). Milleks siis kõik see libe jutt tuleviku teemadel sinna juurde veel lisada ning läbi vasikapilgu naise hinge pugeda?!. Minu küsimus ongi pigem selles, et milleks sellised jutud, lubadused ja ka uksekraapimised siis, kui ilmajäämisinstinkt esile kerkib? Ma ei soovi teada muud. Milleks on vaja ajada mingit möla ja nagu viis kopikat välja ilmuda, kui linna pealt naise uue austaja kohta infot kuuled? Parem siis leppida mitte millegagi või vaid ühise ärakasutamisega, kui tulevik nagunii midagi enamat ei too?

Et nagu eriti soola haavale raputada on lõppnormaalne ja viisakas ju sms-ile mitte vastata või vastamata kõnele mitte tagasihelistada. Kui naine mehega samamoodi käitus, tuli sellest tavaliselt üks pikk moraalilugu teemal, miks sa ei vasta, kellega ja kus sa oled? Mis õigusega mehed võivad nii matsi panna ja naised mitte? Kui te ühe head-ööd sms-i saadate või meile endast kasvõi ülepäeva märku annate olete mökud ja kaotate oma meheliku uhkuse? Hakkate paugust sussiks? Kui teile ikka keegi meeldib ja te ei soovi, et see naine hommikuks koos kuuga kadunud oleks ja te ka pikemas perspektiivis huvi tunnete, siis vaadake vahel üle oma õllepudeli ja pingutage ka omalt poolt, mitte ärge arvake, et olete liiga väsinud selleks, et helistada või sms-ida või, et telekast on jalgpall ja naine samal ajal diivani peal kaisus oleks lihtsalt üks segaja. „Ma võiks nädal ka magamata olla, aga kallile inimesele jaksaks ikka ühe väikse sms-i või kõne teha, kiirel hetkel kasvõi wc-potilt“ ütles see naine mulle. Ja ma pean temaga nõustuma, ka mind ajavad oksele sellised kahtlase väätusega vabandused.

Eriti kõvad mehed ütleks siinkohal muidugi, et ise on loll ja naiivne aga vabandust väga –ma kordan veelkord, et see naine ei mõelnud lambi koha pealt midagi välja ega esitanud nõudmisi. Küsis vaid seda, millest mees ise juttu tegi. Ta on ajudega ning way to far käitumisest ise meestele asju peale suruma. Kui see elukogenud ja haritud naisterahvas kõiki neid jutte uskuma hakkaks, siis istuks ta ilmselt iga õhtu näpp suus kodus, juuksed hallid peas kepile toetudes ja hoiaks plakatit „waiting for the perfect man”. Õnneks on tema kahe kõrva vahel rohkem aga siiski võib ka selline libekeel südamesse pugeda. Südant ei sunni ju! Nii, et pole mõtet ilkuda. Kulla mehed „ütle tõtt ja laula vahel valet” ei ole see taktika, mis elus edasi viib?!.

Ühesõnaga need lõputud vabandused teemal OLEKS asjad nii ja naa vot siis, ma oleks mees ja tegutseks. Teate - oleks tädil rattad all, oleks ta omnibuss:) Nii, et kui ikka huvi on, siis ei aita pelgalt mõtlemisest, tuleb tegusid teha - tõsta toru, tee ettepanekuid, mida sa täita suudad ja ole džentelmen, sest naiste kannatus ei ole paraku nii pikk, kui meeste bloody otsustusvõimetus:)

Vot aga kui mõni meesolevus tundis nüüd uhkust oma sellise "lollitamise” peale või mõni pani oma patuse pea veel rohkem liiva alla, siis fine, ega keegi üksi ka seda maailma päästa ei suuda. Aga palun ärge siis ka rääkige oma sõpradele ja tuttavatele või veel vähem nendele naistele, kes teiega maailma jagada tahavad, kui õnnetud ja üksikud te olete ning, et keegi teie pead ei paita või kohvi voodisse ei too ja kui väga te tegelikult kõige selle järele igatsete. Pekki, teile tuuaks asjad hõbekandikul nina alla ja te lihtsalt sülitate selle peale. Uskuge mind, ükshetk enam ei tooda ja siis on juba liiga hilja kahetseda ja midagi muuta. Paljud inimesed on just sellepärast üksikud kuna ehitavad sildade asemel seinu ja langevad oma kõrgete nõudmiste otsa.

Kuigi jutt oli üldistav, ei tähenda see kõigi meeste ühte patta panekut, KINDLASTI MITTE. Paraku tunnen ka selliseid tegelasi, kes oma tegudega kiitlevad, selle asemel, et neid häbeneda. Kes solvub või võtab isiklikult, on ilmselt ise mingi jamaga hakkama saanud ja ehk pole veel hilja vigadeparandust teha:) Ma pean üsna sageli lugu meeste mõttemaailmast ja nii mõnegi koha pealt mõtlen teiega sarnaselt. Olen ka oma silmaga näinud neid, kes tõesti südamega otsivad, leiavad ja ka seda kõike hoida oskavad, mitte ei lase sel mööda minna. Nii, et hetkel ei ole küll selle jutu peale ühelgi teisel meesolevusel põhjust asju isiklikult võtta peale konkreetse põmmpea, kes selle ilusa naisega nii käituda julges. Ma teritan hambaid vaid ühe aadama suunas. Kes isiklikku diagnoosi soovib, see tulgu ja küsigu:)
Ja üldsegi pole see ka mingi ärapanemise jutt ega eesmärk meestele ideed maha müüa, et te meid rohkem märkaks, armastaks, hindaks, hooliks ja teeks komplimente- ühesõnaga nii, nagu te soovite, et ka teist lugu peetakse. Eks igaüks teab ise milleks sellised mängud ning millest ilma võib jääda ja mis on selle ilmajäämise hind, sest quess what ka naised võivad särada samal ajal mitmes suunas ja ükspäev on teil lihtsalt tühjad pihud…


12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Julged väljaütlemised plika! Samas puhas kuld väikese täiendusega, et te mängite meiega ka.

Anonüümne ütles ...

Teiste õnnetuste üle pole küll ilus naerda aga ma sain küll praegu ühe hea kõhutäie nalja:)Väga hästi kirjutad, mõnus lugemine ja teravad märkused!

Anonüümne ütles ...

Mina olen eriti kõva mees aga ma ei julge enam midagi öelda niigi on tühjad pihud:(

Unknown ütles ...

Tere Gerli!

Lugu on muidugi sügavamõtteline ja kindlasti on mõlemal poolel kaitsekõned valmis. Ma lihtsalt jäin mõtlema, et miks mehed valivad hea ja vähem hea vahel alati viimase. Kas nad kardavad, et liiga head naist tahavad paljud teised ka ja nii jääks nad varem või hiljem temast ilma? Või on siin taga nende enda madal enesehinnang ja erinevate lubaduste kaudu püütaksegi kanda kinnitada, et see vähenegi ära ei kuku. Isegi siis kui oled nii kõva mees, et iga öö uue naise puudutusi tunned, ei saa ju see olla rahulduspakkuv olukord. Ikka soovid, et oleks keegi, kes kogu aeg olemas ja mõtetes sinuga, mitte vaid seksiks sinuga.
Äkki sellele mehele ei sobinud naise lapse olemasolu? Ka min suhtlusringkonnas on neid, kes mitte kuidagi mehe minevikuga leppida ei suuda ja lapsi alateadlikult takistuseks peavad.

Kuidas sinul suurel lastesõbral selle teemaga on? Huvitav oleks kohe teada.

Ma loodan, et see naine leiab ikka väärilise partneri ja lõppude lõppuks on ju see kõik selle mehe kaotus, mitte vastupid. Pole mõtet endaga lasta mängida.

Jõudu!

Raido ütles ...

Lahe lilleke, jälle oled ajaveebi top 3 parima loo seas oma ärapanemise jutuga:)
Au tunda ikka kuulsat kirjutajat :)

Anonüümne ütles ...

olles ise kunagi olnud sarnases situtatsioonis, siis võiks seda võtta kui head õppetundi. sest edaspidi ei lase see naine ennast ühelgi mehel lollitada ega alandada, see on üsna kindel. alati on lihtne kõrvalt arvustada ja õpetada, aga omad vitsad peab igaüks ise saama ja kui mingi teema on läbi just naise jaoks, siis on see lõplikult läbi.
mehed leiavad ALATI aega olulise inimese jaoks KUI nad seda tahavad. tegelikult niisama lihtne see ongi. kõike head sinu sõbrannale!

Anonüümne ütles ...

BLOG.TR tänane esikoha lugu väärib aplausi ja šhampust! Nii head sissekannet pole enam ammu ajaveebi edetabelis olnud.

Miks hea? Ikka selleks, et asjad on kirja pandud nii, nagu on -ilustamata, ausalt ja otsekoheselt. Isegi veidi jõhkralt otsekoheselt, kui ma läbi meestepilgu maailma peale vaatan.
Tark naine! Tekkis tõsine huvi ka isiklik diagnoos saada, kuidas see võimalik oleks? Kas meili teel saab või veel parem näost näkku?

Lollitajaid on muidugi alati nii, et sinu tabavalt öeldud lause, et maailma üksi päästa ei saa võtab kokku ka kõik vigadeparandused, kuid neile vigadele osutada igaüks ei julge. Kadretakse ühiskonna ja inimeste hukkamõistu, laidetakse salaja. Ma olen tõesti üllatunud, et sellise suhtumisega julgeid ja tarku naisi veel ringi liigub.

Aitäh, mu öö on kindlustatud, sest olen enam kui kindel, et leian ka muid huvitavaid lugusid su blogist.
Kuidas ikkagi selle diagnoosiga jääb:)

Unknown ütles ...

Lohutuseks võin öelda, et ka naised käituvad kummaliselt ja ei tea ise ka mis nemda parasjagu tahavad, nii et pole see nii loomupärane vaid meessoole.

Minu viimane kooselu lõppes naise ringitõmbamisega. Ärge arvake, et oli kerge alla neelata teadmist, et naine, kellega sul 2 last on kedagi teist ihkab. Alguses märkad külma suhtumist millele järgneb kuude pikkune seksi vältimine otsides vabandusi teemal pea valutab, kell on palju, lapsed väsitavad. Ning ükshetk leida oma naise käekotist kondoomipaki...

Nüüd 3 aastat hiljem on asi lahenenud. Temal on oma elu (selle sama mehega, kellega seks paremini maitsma hakkas ja pea ei valutamnud) ja minul oma elu.

Kui siis üks küsimärk jäi õhku lahkumineku perioodist. Miks naised ärkavad ka siis kui ilmajäämisinstink esile tuli ehk ma endale uue armastuse leidsin. Oli olukord kus ta püüdis kuid vahele susida ja mind õnnest ilma jääta. Õnneks oli nii palju taipu ja toetust uuelt kaasalt, et ma ei lasknud enda otsas trampida. See oli tema jaoks puhas mäng, võita keegi, kes mu südant puudutas.

Nii, et need olukorrad on tuttavad nii meestele kui naistele.

Sinu sõbrannale tahaks aga öelda, et aasta tutvusest oleks ilmselt maksimum piir, et asjadele selgust saada ja otsuseid teha. See mees kes kauem kummi venitab, ei ole ilmselt rohkemaks võimeline. Ei jää meist ju keegi kahjuks nooremaks ja milleks siis tulleveskitega võidelda.

Tekstiautorile kummardus, väga tabav ja sorav kirjakasutus ja huvitavad lauseseadmised.

Kairi Pütsepp ütles ...

krt küll, ma ikka veel arvasin, et ma olen ainuke, kellega juhtuvad sellised asjad. aga tundub, et meid on veel...
Kahju.

Anonüümne ütles ...

Mina suhtlesin 2 aastat sellise mehega, kes lubas aga ei täitnud oma lubadusi. Ise olin rumal, et ei suutnud ennast kokku võtta, tagant järgi kahetsen raisatud aega aga mis teha, õppetund endale.

Mina arvan, et pool aastat kuni aasta on normaalne aeg aru saada kas soovid jätkata suhet või tahad üksi edasi minna. Kes ikka üle aasta väntsutada laseb ennast, on selge et tulevikus midagi tulla ei saa.
2 aastat niisugust suhet mõjus mulle nii rängalt, et ma lõpuks tablette sõin. Ei soovi sellist asja teistele.

Unknown ütles ...

Kui on huvi, on ka tulemus!
Kui mees või naine ütleb,et võtame aja maha, siis võib teine pool üldjuhul arvestada, et peale paarinädalast eemalolekut järgneb vaikus igaveseks.
Välja ilmutakse heal juhul aastake hiljem, kui üldse, et siis veel kohvilt koor riisuda, kui sedagi saab.

Nii, et ma olen päri anonüümsega - KUI on huvi ja tahtmist, leitakse alati kalli inimese jaoks aeg!

Jõudu sõbrannale ja teisele õnneotsijatele!

Gerli ütles ...

To Merike: See mees ei ole kordagi väljendanud oma suhtumist lapsesse ja selle olemasollu. Ma arvan, et kui sa oled ikka totaalne vastane selliste olukordade puhul, siis sa ei lase ka kuhugile mujale seda suhet areneda, kui vaid sõprusetasandile.
Olen selle teemaga suhteliselt kursis, sest ka minu tutvusringkonnas on neid, kes võimaliku mehe-naise leidmisel, kellel ka lapsed, välistavad koheselt võimaluse millegi enama tekkimiseks. Nad ei suuda lihtsalt kanda seda koormat või mõtet, et keegi on osake nende elukaaslase elust ja sealtläbi ka nende ja seda alati. Respekt ka selliste suhtes, sest veel hullem on söösta armunult pea ees suhtesse ja siis hiljem vaadata tõele otsa ja tunnistada, et see kõik pole minu jaoks.
Ise olen tõepoolest lastesõber ja tunne on tavaliselt vastastikune aga see ei tähenda kohe ka võidukäiku. Ühest vastust on raske anda, sest kõik oleneb olukorrast, võib ju ka juhtuda, et mõni teismeline mind nt tomatitega loopima kukub, mis ehk pole kuigi meeldiv:) Usun, et väga palju oleneb ka elukaaslase enda käitumisest ja suhtumisest minusse ja sellest kuidas ta lapsele asju seletab. Lapsed on tähtis osa elust ja fakt laste olemasolust ei kohuta mind ega pane põgenema. Pikemas perspektiivis annab pigem ka mehe, kui võimaliku minu lapseisakandidaadi testimiseks hea kasvupinna. Kindlasti ei poolda ma aga ka olukorda, kus lapsed täiskasvanute tegemisi dikteerivad-seda igas elusituatsioonis, sest seostub puhtalt austusega vanemate vastu. Ühesõnaga suures plaanis ei ole elukaaslase lapsed minu jaoks ebamugavad lisandid, vähemalt seni ei ole küll kunagi sellist olukorda ette tulnud ja ma ei tea, mis peaks olema see äärmulik juhtum, et nii läheks:)

To Anonüümne: Mulle väga meeldis sinu lause „mehed leiavad ALATI aega olulise inimese jaoks KUI nad seda tahavad. tegelikult niisama lihtne see ongi.“ Need oleks nagu minu enda sõnad ja mõtted. Tean ja tunnen enda elust hetki, mille nimel tasub vaeva näha ja on neid inimesi kellele ma oma tähelepanu nii suures koguses anda ei soovi. Nii lihtne see ongi – huvi on see mis paneb tegutsema ja nii on ka õige, mitte nii, et tekib hirm ilmajäämise ees ja siis hakkad rapsima!

To Unetu: ma päris psühholoogina esineda ei tahaks nii, et diagnoosiks parem inimesi ja olukordi, keda tean-tunnen. Pole need sissekanded ju selleks, et maalilma tagurpidi pöörlema panna ning inimesi rivistada.
Eks need hinnangudki mis ma elus andnud olen, on puhtalt objektiivuse tuhinast. Viimase aja kogemused on aga näidanud, et oluline pole üksnes öelda õige sõna õigel ajal, vaid olla ka vait, kuigi nii väga tahaks rääkida! Iga inimene on oma õnne sepp, tuleb vaid haamrit tõsta ja kiruda ennast, aga mitte päikest, et sinu aed ei õitse.

To Raul: Olen sinuga absoluutselt nõus, ka naised teevad haiget, käituvad kui õelad usssid ja susivad nii mis hirmus. Häbi on, häbi on ka vahel enda minevikus öeldud ja tehtud asjade pärast. Samas ära kahtse asju, mis tehtud, vaid neid mis tegemata. Ma ei oska kommenteerida, miks mõni ärkab ja märkab siis, kui asi peost kaduma hakkab. Vot sellist asja pole minuga juhtunud, ma kas olen või pole mind selles suhtes. Minu silmis pole selline ärkamine väga siiras, sest tunne on see, mis inimesi koos hoiab või tahtma paneb ja see tunne pole hirm üksinduse ees või fakt, et uus inimene mängu tuleb. Sucks, tõesti sucks! Ja vabandusi „peavalu“ kohta või „väsimuse“ teemal ei ole küll ükski minu suhete teinepool kunagi kuulma pidanud, olen liiga maias selleks:)Nii, et ma ei mõista sedalaadi vabandusi.

To Anne: Ma arvan samuti,e t aasta on maksimaalne piir, et mingid piirid paika panna ja arutada läbi kuidas jätkata ja kas üldse. Mul on kahju kuulda, et 2 aastat sellises suhtes olid ja nii kurvalt asjad lõppesid. Liiga pikk kummivenitamine on ilmselge eitav otsus, lihtsalt on neid, kes ei suuda olla konkreetsed ja oma veintaimstega loodavad kogu löögi enda pealt ära ajada, et siis hiljem saaks pea püsti lüüa ja öelda ISE LASID JALGA! Ainult ajukääbikud ei suuda nii pika aja jooksul aru saada kas nad TAHAVAD või ei selle inimesega koos olla. Oleme ausad, on ju meie elus kõigil olnud selliseid suhteid, kus lihtsalt tore koos olla aga tuleviku mõttes perspektiiv puudub.