pühapäev, mai 13, 2007

Kallis ema

Mõnikord ma soovin, et suudaksin su teed siluda. Teinekord soovin endale võlujõudu, et mul oleks küllalt võimu täita sinu soove ja unistusi...
Kahjuks peab päriselt aga võitlused igaüks ise pidama, kuid pea meeles, et ringinurgas olen ma alati rätiku ja svammiga valmis:)
Olen sinu üle uhke mitte nende asjade pärast, mida oled hõlpsasti kätte saanud või mis on sulle iseenesest kaasa antud. Olen uhke selle üle, mida oled saavutanud kõigi asjaolude kiuste...
Ei. Sa ei ole täiuslik-ja anna andeks, kui ma olen mõnikord seda sinult nõudnud. Sa oled rohkem kui täiuslik, oled ainukordne ema ja ma olen lõpmata tänulik, et minus on kehastunud ka osake sinust!
Võibolla ei vasta me väljakujunenud arusaamale emast ja tütrest. Võibolla pole niisugust asja olemaski. Võibolla olen mina vahel sulle ema eest. Aga me meeldime teineteisele, julgustame teineteist, kuulame teineteist ja oleme üksteisele alati olemas. Me oleme sõbrad!

Ära unusta –sa pole eriline mitte ainult minu jaoks. Sa oledki eriline! Tõsijutt
Ilusat emadepäeva Sulle sinna kaugele maale! Ootan Sind väga tagasi!

1 kommentaar:

Efrosiine ütles ...

tagantjärgi ilusat emadepäeva kallis risiema :)