esmaspäev, mai 21, 2007

Tööjänku:)

Täna oli hullult produktiivne tööpäev ja nii peaks minema jutti vähemalt juuni keskpaigani (loe: golfin, grillin, veinitan, jeebitan, kontserditan, vibutan jne-eks ole mul mitmekülgne ja huvitav töö:) "Kui su töö räägib iseenda eest, siis ära sega vahele" tsiteeriks Raimo siinkohal suurmehe Kaiseri sõnu:)
Ühesõnaga peale eelmisel nädalal konverentsil ja koolitustel käimist, oli täna päris mõnna jälle kontoris oma tooli soojendada ja asjalik olla. Peaaegu kõik, mis vaja sai tehtud ja organiseeritud, asjad tunduvad kontrolli all olevat. Ainuke nali on see, et olen kirjutanud eelmisel nädalal endale märkmikku tänasele päevale suurelt ja punasega info- helistada Toivole! Noh sinna tööalasesse märkmikku, mitte mingi privatevärk:) And quess what? mul pole õrna aimugi, kes on Toivo ja miks ma talle helistama pean:) Ehe näide minu nimedemälust. Sry Toivo, kõne jääb saamata, sest numbrit pole ma ka juurde lisanud. Aga olen blond, st mul on vähemalt vabandus:)

Teen veel mõned asjatoimetused ja siis koju maasikaid sööma:)
Mhmmm...piibelehed kontorilaual vaasis lõhnavad nii hästi, et ei raatsigi lahkuda kohe. Tänud!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sinu uus töö ja uus elu on küll kadestamistväärt;) Sigalahe kui ei pea kontoris muudkui passima ja saab ka muudmoodi kasulik olla.

Anneli ütles ...

Gerli, ma olin ka kord duracell-üritusturundaja ja vaata mis minust praeguseks on saanud :-))

Aga tegelikult on mul väga hea meel, et õige inimene on õiges kohas ja teeb õiget asja!!!

Vaibumatut jõudu Sulle :-)

Raido ütles ...

Pole tänu väärt lilleke;)