laupäev, november 22, 2008

OLEN ARMASTUS

Ma garanteerin, et meil saab olema koos palju õnnelikke hetki,
ma garanteerin, et läbi üksteise täiustamise, oleme tulevikus veel paremad inimesed,
ma garanteerin, et meil tuleb ette tülisid ja raskusi,
ma garanteerin, et ühel hetkel võib meile tunduda, et soovime selle suhte lõpetada,
kuid ma garanteerin ka seda, et kui me ei proovi, siis kahetsen seda elu lõpuni...

Kas saaks veel ilusamalt, ausamalt ja siiramalt avaldada soovi koosolemiseks? Ilmselt mitte!

:) :) :) :)

Koputamata avan ukse, luba küsimata nööbin lahti su põue ja röövin südame-

OLEN ARMASTUS


5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

?

Anonüümne ütles ...

Ideaalis meeldiks tohutult, kui juhtuks kord olema nii, et minu poolt hingatav õhk oleks atmosfääris nii palju armastust täis, et õhk oleks nii hõre, et linnud käivad igaks juhuks:-).

Gerli ütles ...

Mis siin ikka küsimärke püstitada -kes armastab, see teab millest jutt käib:)

Raido ütles ...

;-)uskumatu tüdruk oled ikka ;-)

Gerli ütles ...

Ise ole Raido:) Meestel on palju sinult õppida:)