reede, november 21, 2008

Väike saatan

Just hetk tagasi ütles mulle üks meeskolleeg lause "Sinuga pole mõtet jamada!"
Ja uskuge või mitte, see oli kompliment:)

Ta teadis väga täpselt oma sõnade tähendust ja tagamõtet, sest üheskoos on viimased kaks kuud vaeva nähtud ühe suure projektiga, mis tänasega grand finaleni jõuab. Vaatamata tema enda tugevale väljanägemisele ning hoiakutele, olen aga ikka mina tanki lennanud ja töövõidud vastasmeeskonnaga koju pidanud tooma:) Põhjus on pragmaatiline - mehed versus blond naine pidavat paremini töötama. No mida iganes:)

Igatahes võtan ma seda kõike hea kogemusena, mille tulemusel selgub, et tõepoolest pole minuga mõtet jamada - siin pehme loomuse ja väljanägemise taga on peidus ka väike saatan, kes õigluse väljaselgitamise ja korralikkuse tuhinas tahab teha oma tööd hästi, mitte poolkõvalt.
Nii ei soovigi ma teiste laiskusest või lohakusest teha järeleandmisi ja üleüldse on ka muidu viisakas kokkulepetest, kuupäevadest ja tähtaegadest kinni pidada.

Samas ärge saage valesti aru, ma ei nõua teistelt rohkem, kui iseendalt:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eriti äge töö sul ikka ja tunned igasugu kuulsusi ja, tahaks ise ka. kas Bentoniga lõuna Olümpias ei hirmutanud sind, et äkki Kroonikas pildid?
:-)
Karmen

Gerli ütles ...

On jah äge töö väikeste ääremärkustega vahel:) Aga mitte kuulsuste pärast, vaid inimeste pärast, kes enamasti on toredad ja head.

Oh sind naljanina, no "kuulsused" on samuti inimesed. Usu Karmen lõuna Dave´iga ei paku Kroonikale pinget ja sul ma ka fotokat käes ei märganud nii, et ei olnud enne põhjust muretseda ja pole ka nüüd:)

Anonüümne ütles ...

Jah nad on küll muidugi samuti inimesed aga siiski sa tunned kohe selliseid kes ikka tuntud näod ma olen näinud aga ma ju tunnen ainult ühte DJ-d;-)