pühapäev, november 16, 2008

Valus jutuvits



You
wanna
make
an omlette,
you
gotta
break
some
eggs

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Elu Maal on päris kallis ning kõigel on oma hind. Kuid asjal on ka helgem poole - see elu sisaldab tasuta reise ümber Päikese.

Anonüümne ütles ...

krt loe nagu oma juttu ainult selle vahega, et kui ma ise seda hakkaks paberile viksima, ei tuleks sittagi välja. pole kobiseda midagi, uudistades ka vanu värke, pean mainima, et sul tüdruk on annet.
ma juhuslikult ühe venna blogilehelt leidsin viite ja sitta küll, mis kuradi valemiga mingid blogid nii igavad on ja mingitel tibidel jääb pilk nii kauaks pidama (blondil kah veel rsk), mulle muidu meeldivad punapead aa see pole vist rsk oluline kah. ma vana vunts raiskasin praegu tead mitu tundi ära. samas see pole raiskamine eks, et see ikka üks kiidukõne ja su jutt ju hariv ja see rsk kuradima filosoofia ja puha. rsk näe isegi mingi kommendijupp tuleb vaevaga. midaasja ma siin nüüd öelda tahtsingi…aa pane edasi ja ära lase mu roppustest häirida, mõte oli hea ja sul seesammune sulg kah lendab. ärgu su mees pahandagu võõra mehe komplimendi pärast, ma kaine totally aga noh tead rsk tahtsin ka miskit head teha ja ilusti öelda ja las ta olla uhke oma andeka küljeluu üle, et rsk no sitaks lahe blogi ikka küll, auvärk.

Gerli ütles ...

Need tasuta reisid tulevad vahetevahel nii vaevaliselt Kaspar:( Aga noh, ju siis nii peab olema, et aegajalt oled iseenesestmõistetav nähtus.